Mahamahu,

Juara Raja Tarik F&N 2014 Teh Tarik Berapi

Ahad, Jun 15, 2014 Mahamahu 0 Comments

Juara Raja Tarik F&N 2014 Teh Tarik Berapi - Salam sejahtera kepada pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Pertandingan Raja Tarik F&N 2014 yg telah belangsung pencarian lebih dari 2 bulan telah sampai ke kemuncaknya. Juara Raja Tarik F&N 2014 telah di nobatkan kepada Syed Khaidir yg membawa pulang wang tunai RM10,000 dan juga trofi Raja Tarik F&N.


Persembahan Juara Raja Tarik F&N 2014

Menggunakan element persembahan silap mata membawa tuah kepada beliau yg mengalahkan 8 peserta lain. Tempat kedua pula telah di menangi oleh pasangan adik beradik yg berjaya membawa pulang wang tunai RM 5,000 dan trofi. Mereke mempersembahkan teh tarik dengan gaya tersendiri bejaya memukau juri2 dan penonton.

Persembahan Naib Juara Raja Tarik F&N 2014

Persembahan Tempat Ketiga Raja Tarik F&N 2014

Tempat ketiga pula di menangi oleh kumpulan cheerleader yg terdiri daripada 6 org peserta. Mereka berjaya membawa pulang wang tunai RM3,000 dan juga trofi. Pertandingan akhir yg telah berlansung pada 12 Jun 2014 di eCurve Damansara dan di acarakan oleh penyampai radio popular Fara Fauzana dan juga Fizo Omar. 



F&N Dairies Malaysia selaku penganjur utama Raja Tarik F&N 2014 dan kini adalah kali ke 9. Pada pesembahan terakhir ini di serikan lagi oleh persembahan Juara Raja Tarik F&N Malaysia dan juga Juara Thailand dengan Teh Tarik Berapi. Mahamahu je belum sempat nak baut aksi Teh Tarik Berapi ni hehehe memang special. Sempat juga tgk Fizo Omar buat Teh Tarik Kahwin semenjak dah berumahtangga ni makin pandai memasak Fizo Omar hehehe...




0 Pandangan: