DailyFresh,

Ingat Sweet Corn Ingatlah DailyFresh

Khamis, Jun 26, 2014 Mahamahu 0 Comments

Ingat Sweet Corn Ingatlah DailyFresh - Salam sejahtera kepada pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Selalunya kalau kita berjalan-jalan atau membeli belah di pusat beli belah mana2 sahaja bila kita rasa dahaga atau lapar untuk dpatkan makanan ringan mana kita singgah. Mestilah dekat DailyFresh. Ini kerana kiosk yg telah berasa hampir di kesemua pasar raya di seluruh Malaysia menjadikan jenama ni cukup Mahamahu kenal anda pun samakan.


Mahamahu memang suka Sweet Corn tapi bila di perkenalkan dengan CupCorn daripada Dailyfresh ini memang rasa puas hati dan sedap. Bukan setakat rasa manisnya dan lemaknya tapi juga rasa jagung yg segar dan mampat menjadikan ia cukup sesuai untuk makan semasa shopping. DailyFresh ini adalah syarikat milik rakyat Malaysia yg bepengkalan di Simpang Renggam Johor. Mereka juga mempunya ladang jagung yg tersendiri di Simpang Renggam dan juga di Indonesia, paling besar pulak tu.


Patut lah CupCorn di menarik dan sedap di makan rasa jagung yg cukup lengkap. Lagi best kat DailyFresh ini bukan sajaha ada CupCorn normal yg ada campuran butter dan susu. Tapi kat sini ada juga FuryChili CupCorn yg memberikan rasa pedas dan lagi umpphhh untuk rakyat Malaysia makan. Selain tu juga ada perisa Freaky Garlic Cheese yg mengandungi rasa bawang putih bersama cheese dan juga ada perasa Fancy Mayo yg unik dan berkrim. Memang best layan lah makan semua ni kat DailyFresh.


Kalau nak makan Wafel kat DailyFresh ini juga terbaik kerana Mahamahu dah rasa semua perisa. Wafel kat sini di panggil WAFITO iaitu gabungan Wafel, Filling dan Topping yg menjadikan wafel kat sini unik dan menarik. Rasa wafel yg rapuh di luar dan perisan dalaman yg sedap dan menarik. Boleh di sampur dengan pelbagai perisa seperti Peanut, Blueberry, Chocolate, Strawberry, Kaya dan Margarine. Manakala merak juga ada WAFITO Premium iaitu wafel yg telah menjalani revolusi perisa seperti Wafito Chicken Floss, Japanese BBQ, Nyonya Kaya dan Pandan Kaya. Semua ni sedap dan menarik Mahamahu dan cuba.


Lepas makan semua ni pasti dahaga kan nak perkena ais yg sejuk dan berperisa, kat DailyFresh ini memang ada di panggil ICEKIMO iaitu sejenis ais yg di hasilkan sendiri oleh DailyFresh untuk memberikan kelainan. Kalau makan IceKimo ini nak kata yourgut pun tak sgt, nak kata ais blanded pun tak rasa sgt tapi sedap. Di lengkapi dengan bebarapa perisa hebat Mahamahu suka makan ini kerana dia bukan aiskrim tau. Ada perisa Strawberry, Chocolate, Vanilla, Mango, Pineapple, Sour Sup, Mocha dan Honey Dew.


Kalau nak aiskrim ada juga kat DailyFresh ini lagi sedap sebab aiskrim ini di hasilkan sendiri oleh mereka. Aiskrim ini di panggil GelatoTempo dengan pelbagai perisa memang sedap menarik dan tertawan hati Mahamahu makan. Yg ni pun ada pelbagai perisa untuk di nikmati seperti Yogurt Manggo, Yogurt Melon, Yogurt Original, Yogurt Strawberry, Black Sesame, Dark Chocolate, Green Tea, Mango dan Strawberry.



Menu utama iaitu PopCorn adalah bahan paling menarik untuk promosi ini. Meraka ada jual PopCorn yg special kat sini dimana bahan utama bertih jagung di import dari USA yg terbaik dan besar. Kalau tgk PopCorn ini adalah jenis Jagung Cendawan kerana bentuk PopCorn tu besar dan bulat. Terdapat dalam 5 perisa utama iaitu Caramel, Spicy Curry, Seaweed, Black Sesame dan Honey Dew. Dalam banyak2 perisa ini Mahamahu palign suka adalah Honey Dew and Spicy Curry memang layan makan sambil tonton movie kat rumah.

Tapi sebenarnya yg special dari DailyFresh ini untuk Ramadhan yg akan dtg mereka ada promosi hebat. Apabila anda singgah DailyFresh di mana2 cawangan atau kiosk, anda boleh dapatkan 2 balang PopCorn dan percuma satu lagi mini popcorn bersama dengan sampul duit raya berserta paper bag edisi khas Hari Raya. Manakal kalau beli Gelato Tempo apa2 perisa pada harga RM4.90 dengan Topping secara percuma. Semua tawaran ini bermula dari 27 Jun 2014 hingga 4 Ogos 2014 sahaja. Anda juga boleh print e-voucher yg ada di bawah ini dan bawa bersama ke outlet atau kiosk berhampiran untuk nikmati CupCorn secara percuma.



Senarai Outlet DailyFresh : http://www.dailyfreshfoods.com/outlets.php







0 Pandangan: