Minyak Wangi,

Hangatkan Cinta Dengan Downy Parfum

Sabtu, Jun 07, 2014 Mahamahu 0 Comments

Hangatkan Cinta Dengan Downy Parfum - Salam sejahtera kepada pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Inilah kerja Mahamahu bila tiba hari minggu seperti hari ni. Mula lah membuat kerja rumah termasuk lah membasuh baju bersama product wangian pakaian Downy. Kali ni Mahamahu guna product baru daripada koleksi Downy iaitu Happiness.


Mahamahu dah lama guna product Downy ini kerana suka pada bau yang di hasilkan apabila pakaian di basuh dan tahan lebih lama baunya. Ni buat pertama kali guna jenis Happiness ni sebab baunya lebih unik dan lebih ceria. Tambahan pula product Downy ini semua ada Dual wangi dalam satu botol hanya dengan gosok pakaian sahaja wangian boleh di tukar kepada bau yang lain. 


Sampai ke tahap mcm tu sekali wangian Downy ni punya lah hebat teknologi yg di guna pakai. Bila Mahamahu pakai baju yang di basuh dengan Downy tak perlu rasa nak guna perfum lain kerana wangiannya cukup untuk bertahan lama. Terutama buat baju kerja Mahamahu lah memang tiap2 minggu akan basuh dengan Downy


Kini Downy pula dengan juru cakap pasangan suami isteri Farid Kamil dan juga Diana Danielle kegemaran Mahamahu hehehehehe. Suka tgk kemesraan dan kebahagian pasangan suami isteri ini. Tapi Downy kini menyediakan ruang untuk membuat kaji selidik kepada pengguna tentang status, adakah benar lelaki tidak peka terhadap wanita selepas janji temu pertama? Anda boleh sertai kaji selidik ini di laman web Downy ekarang.


Anda juga boleh gunakan #CluelessMan dan #DownyMY untuk borak2 dalam media social dan membincangkan isu ini. Mahamahu dah beli product Downy Happiness ni anda bila lagi cuba lah memang wangi. Lepas ni lepis wangi lah bila nak dating dengan awek atau dengan pasangan anda hehehe....






0 Pandangan: