Tokyo Pastry Gabungan 3 Citarasa Dunia

Tokyo Pastry Gabungan 3 Citarasa Dunia - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makanan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Bila sebut Tokyo mesti kita teringat akan negara matahari terbit yg penuh dengan kecanggihan dan teknologi yg tinggi. Dalam kemajuan itu terdapatkan citarasa yang tinggi rakyatnya untuk di nikmati dalam hidup. Daripada rada negara Jepun bergabung dengan Asia dan juga Eropah maka hasilkan hidangan mewah di Tokyo Pastry.


Berkongsepkan cafe dengan susun atur yg sungguh klasik menjadikan ruang dalam Tokyo Pastry sungguh elegent dan juga memukau mata memandang. Ruang yg kemas dan juga terdapat barangan antik yg unik dan masih dalam keadaan yg elok menjadikan mood makan itu lebih terselah. Mahamahu masuk saja dah rasa lapa dan tak sabar nak nikmati hidangan pastry yg menarik di sini.




Mahamahu bersama rakan blogger lain kali ini di beri peluang untuk nikmati lebih daripada 10 hidangan bukan sahaja dessert malah appetizer, main course dan juga minuman yg istimewa di sini. Hehehe ni masa nak makan makanan gabungan 3 buah negara yg pasti akan ada unsur2 budaya dan juga tradisi negara2 itu menjadikan pastry di sini cukup unik.



Mula Mahamahu nak tunjuk gambar appetizer atau pembuka selera yg cukup mnyelerakan. Kalau dtg ker Tokyo Pastry ni wajib cuba makanan ni sebab memang cukup sedap dan unik. Ada sup mushroom, Salmon, Salad dan ia cukup seimbang. Pencuci mulut pilihan Mahamahu adalah Hearty Mushroom Soup kerana rasa soup yg pekat dan likat sungguh sedap di makan dengan roti bakar terbaik.

Scallop Salad

Salmon Chowder

Hearty Mushroom Soup

Kani Avocado Salad

Seterusnya Main Course, jgn ingat nama Tokyo Pastry hanya ada dessert tapi ia cukup dengan menu utama untuk makan tghari kat sini. Makanan pun bukan calang2 tau ada burger, ada ayam, Salmon Spaghetti dan byk lagi. So kalau anda nak nikmati makan tghari pun boleh dtg kat sini kerana ia di bukan untuk makan tghari juga ok. Untuk menu utama pilihan Mahamahu pula adalah Tokyo Burger memang sedap rasa bun dan daging patty yg sedap.

Prawn and Baby Octopus Spaghetti

Kikkoman Salmon

Mushroom Veggie

Tokyo Burger

Pan Seared Chicken

Lepas tu akhir sekali di lengkapi dengan dessert ataupun pencuci mulut yg sweet dan pelbagai rasa. Ada dissert daripada Jepun, Eropah dan juga rasa Asia di gabungkan dalam hidangan pencuci mulut ini. Tgk rupa pun dah cantik menarik memang menawan hati untuk makan. Bagi Mahamahu dessert pilihan Mahamahu adalah Yamaimo.
Matcha Red Bean Crepe

Matcha - Misu

Bamboo Charcoal Crepe

Yamaimo
Chocolate Mousse Tart

Bagi minuman kami di hidangkan dengan muniman sihat dan juga minuman yg sedap. Nak tahu tgk lah pic2 kat bawah ni mesti memikatkan hehehe.

Ice Blended Oreo & Ice Blended Matcha

Cucumber Latte


So kalau rasa nak dtg ker Tokyo Pastry ada dua cawangan setakat ni HQ Tokyo Pastry kat Kota Damansara dan cawangan baru di Avenue K Jalan Ampang. So pilih mana yg dekat dengan anda untuk pergi makan menu utama dan juga dessert yang sedap2. Kat sini pun ada pastry roti2 yg berbagai perasa dan kelembutan roti yg di buat sendiri oleh mereka. Jom selamat menjamu selera......

Informasi Tokyo Pastry 
Waktu operasi : 10.00pagi - 10.00malam
Hari operasi : Isnin - Ahad
Email : admin@tokyopastry.com