Dessert,

Rehat Sambil Makan Darry's Fancy

Isnin, Mac 03, 2014 Mahamahu 0 Comments

Rehat Sambil Makan Darry's Fancy - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian. Hari ini adalah hari Isnin dan hari kerja paling suam2 kuku jer bila nak buat keje kan. Tapi tulah nak buat mcm mana dah tugas kena pergi kerja juga dan laksanakan tangungjawab dengan penuh dedikasi hehehe poyo lak. Kadang2 kesibukan kerja tu membuatkan kita lupa kepada makan tghari. Sampai kita pun terlepas makan tghari dan perut pun berbunyi.


Banyak sebenar makanan yg boleh kita makan untuk alas perut sewaktu rehat kepada mereka yg sibuk dengan tugas. Kawan Mahamahu ini pelik sikit di makan gula2 bila waktu tak sempat untuk makan tghari. Tgk kawn makan mcm syok jer, Mahamahu pun cuba lah untuk makan. Kalau kawn2 tahu Darry's Fancy gula-gula perisa oren.



Mahamahu selalu makan roti jer bila time rehat malas nak turun, tapi kawn ni makan gula2 lah layan pulak tgk dia makan. Mahamahu makan satu memang cara juga gula-gula ini rasa oren yg sedap tak berapa manis dan ok untuk hilang rasa lapar sementara waktu. Entah mana dia beli gula-gula ini tapi yg pasti ada tanda halal and boleh di makan di pejabat tanpa menggangu org lain. 



Darry's Fancy ini makanan ringan buatan product Malaysia. Memang sesuai untuk makan time rehat2 atau duduk buat kerja depan komputer. Tak lah kenyang sangat tapi kalau dah sibuk mengadap buat keje memang ini lah makan yg sesuai tak perlu nak sudu atau garfu, buka jer terus masuk mulut. Hehehe thanks to model dalm gambar Faizal Akil dia lah yg beli gula2 ni hehehehe...