Laman web,

DineOut Ketahui Dimana Rakyat Malaysia Makan

Selasa, Mac 04, 2014 Mahamahu 0 Comments

DineOut Ketahui Dimana Rakyat Malaysia Makan - Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga kepada rakan2 blogger sekalian. Sejak dua menjak ni Mahamahu rajin nak share dengan kawn2 yg suka ambil gambar makan and suka share gambar makan kat laman social. Bukan Mahamahu nak kata tak bagus ia adalah perkara yg baik kita lakukan tapi Mahamahu nak bagitahu ada lagi platform baru untuk anda share and kongsi gambar makan atau tempat makan anda.


Anda pernah dengar pasal DineOut? Ini juga adalah salah satu laman web yg di bangunkan untuk mencari dan mengumpulkan peminat2 makan di Malaysia. Dineout.com.my adalah platform untuk panduan mencari tempat makan yg terbaik dan paling sedap di Malaysia. Mereka juga menyediakan beberapa ruang untuk anda peminat makanan ini buat review dan juga pandangan anda terhadap makan di Malaysia.


Antara ciri-ciri utama yg ada adalah pencarian yang komprehensif iaitu untuk mencari tempat makan dari pelbagai kategori seperti jenis masakan, lokasi, pelbagai harga dan jenis tempat makan. Akses kepada beratus-ratus penilaian dan ulasan daripada 'pencinta makanan' di restoran di seluruh Malaysia. Mudah jer anda nak masukkan review atau pandangan di sini iaitu dengan mendaftar sebagai sebahagian daripada ahli mereka.


Pendaftaran percuma dan cukup mudah serta cepat. Selain daripada anda boleh buat review tempat makan anda boleh rankingkan tempat makanan berdasar kesukaan anda. Mcm2 lah sebenarnya boleh buat kat laman web DineOut ni segalanya di hujung jari anda. Apa lagi jom daftar ramai2 ker DineOut. Anda juga boleh ke laman Facebook, Twitter dan Instagram mereka semua ada kat sini.








0 Pandangan: