Mahamahu,

Undi Mahamahu.com Sebagai The Best Foodie Blog 2014

Ahad, Februari 09, 2014 Mahamahu 0 Comments

Undi Mahamahu.com Sebagai The Best Foodie Blog 2014 - Salam sejahtera semua kepada para pembaca dan rakan2 blogger sekalian. Bunyi tajuk entry mcm syok sendiri jer kan tapi org kata tak usaha tak berjaya. Mcm ABPBH pun sama semua artis perlu undin peminat mereka begitu juga MSMW 2014 kali ini. Mahamahu buat pertama kali tercalon dalam kategori Best Foodie Blog 2014 so sedikit teruja.

Knp perlu promote diri untuk mengundi? Ini kerana syarat pemilihan pemenang adalah berdasarkan kreteria yg telah di tetapkan oleh pihak penganjur MSMW bagi tahun 2014 ini. Ini adalah antara syarat pemilihan pemenang.

"Kriteria penilaian adalah berdasarkan 80% undian orang ramai dan 20% ke atas Hakim Keputusan (tapak 10% atau kandungan blog, reka bentuk 5% dan susun atur, 5% etika dan keberkesanan)"

So sebab itulah semua peserta yg tercalon dalam ni perlu kepada undi para pembaca yg budiman hehehe. Mahamahu ini pertama kali nak minda undi pada pembaca rasa mcm malu pun ada, glamor ker blog Mahamahu ni untuk org undi hehehehe.


Tapi apa pun usaha itu penting tanpa usaha tak akan ada hasil dan kejayaan. Kalau dah berusaha tapi masih tak berjaya itu bukan rezeki kita kena redha, segala di tangan yang Maha Esa. So dengan rendah diri Mahamahu nak mohon jasa baik semua pembaca blog makan ini kalau rasa blog Mahamahu ini layak untuk menang undilah. Kalau rasa gambar2 makan yg ada dalam ni menarik and cantik undilah. Kalau rasa penulisan dalam ini ok dan memuaskan hati pembaca undilah yer.

Pengundian belangsung selama 10 hari jer, mcm terlalu cepat tapi tak apa ada masa. Cara nak undi haaaaa ini penting untuk anda semua. Mudah jer cara2 nak undi mcm ni:-
  1. Klik link ini 'Malaysia Social Media Week 2014'
  2. Klik login, sapa tak Signup kena Signup and baru leh login
  1. Pilih kategori Best Foodie Blog
  2. Pilih lah blog Mahamahu.com
  3. Lepas tu klik butang Vote (warna hijau)

Selesai............

Mudah jer bukan tak byk step pun. Mahamahu tak berharap untuk menang kalau ada rezeki Insyallah semua itu izanNya. Mahamahu cuma jalankan tugas dan keputusan di tangan anda pembaca. Lepas ni rajin lak Mahamahu update pasal undian ini. So jgn lah boring atau bosan ok hehehe sapa lagi nak promote blog ni kalau tak diri sendiri hehehehe. Kalau nak undi kawan2 lain pun bagus juga di alu-alukan, undi juga untuk kawn baik Mahamahu dalam kategori yg sama iaitu Hazman Fadzil ok. Selamat menjamu selera dan selamat mengundi.