Anugerah,

Syukur Kerana Saya Masih Ada Ibu

Selasa, Januari 07, 2014 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca, entry kali ni Mahamahu nak buat satu post dedikasi khas kerana masih mempunyai seorang ibu yang penyayang dan paling sabar di dunia ini. Jarang sekali kita dapat bersyukur dan mengingati tentang insan paling kita sayang. Selalu kita ingat pada org yg bergembira bersama kita dan juga mereka yg selalu ada di sekiling kita. Tapi pernah kita fikir pada insan yg melahirkan kita dan telah bersusah payah untuk kita sepenjang hidupnya.

Syukur sgt Mahamahu masih mempunyai seorang insan paling mulia dan paling tinggi martabatnya dalam hidup di dunia ini. Beliau ialah ibu atau Mahamahu panggil emak, insan paling Mahamahu gembira dan syukur kerana masih dpt melihat beliau terus bahagia dengan kehidupannya. Mahamahu sentiasa mendoa kebahagiaan emak dan sentiasa nak balik tiap2 bulan untuk melihat wajah emak. Mahamahu anak manja dengan emak so kalau tgk mak susah hati Mahamahu pun akan susah hati.


Mungkin tiba hari ibu nanti Mahamahu nak bagi satu hadiah special untuk emak, nak bagi duit beribu2 bukanlah Mahamahu ni seorang yang kaya tetapi Mahamahu ingin bagikan hadiah smartphone buat emak. Dengaan hadiah tu Mahamahu rasa dpt rapatkan lagi hubungan Mahamahu dengan emak kerana hari2 dpt buat video call dan juga dapat dengar suara emak.

Dulu masa time2 sekolah dulu bila tiba waktu akhir tahun mesti seronok bersama emak pergi beli barang sekolah. Ye lah nak masuk tahun baru dan sekolah baru mesti kita nak pakaian baru dan juga kelengkapan baru. Mahamahu dengan emak akan pergi cari kedai yang ada jualan akhir tahun untuk dapat jimat. Maklumlah kami ni kuarga Felda hidup begantung kepada hasil sawit yg tidak seberapa buat masa tu.

Kini semua dah berubah bila Mahamahu dapat didikan paling bermakna daripada emak. Mahamahu telah byk berubah dan akan mengubah kehidupan kita kepada yg lebih selesa dan lebih bahagia. Dulu nak beli phone kecil pun susah dan Mahamahu mula ada phone sendiri pada umur 23 tahun lepas habis dapat Diploma. Tapi kini nak beli Tablet pun bukan setakat satu dua tiga boleh beli, itu pun semua hasil doa seorang emak kepada anaknya. Mahamahu plan nak beli phone mcm kat bawah ni model terbaru murah dan terbaik lah untuk emak.


Nak dapatkan tawaran ini layari http://bit.ly/1aNyx6y