Blogger,

Markerly Platform Antarabangsa Untuk Blogger Malaysia

Jumaat, Januari 17, 2014 Mahamahu 0 Comments

Markerly Satu Lagi Platform Untuk Blogger - Salam semua pembaca dan juga rakan2 blogger sekalian. Peluang makin besar untuk blogger di seluruh dunia mengembangkan pengaruh dan penguasaan mereka. Cuma sejauh mana kita memilih peluang tersebut adalah cara terbaik untuk menunjuk bakat kita. Kali ni Mahamahu ada satu lagi ruang dan peluang kepada blogger untuk pergi ke peringkat antarabangsa.


Markerly adalah jenama antarbangsa mencari blogger seluruh dunia untuk membuat promosi jenama dan barangan yg cukup popular. Ini masa nak cuba nasib blogger2 Malaysia ini untuk jenama antarabangsa tapi apakah halangan kita. Itu yg kita perlu fikirkan mungkin bagi Mahamahu ni bahasa adalah penghalang utama kerana menggunakan bahasa Melayu sebagai perantara. Hanya negara serantau sahaja yg faham dan boleh baca.


Tapi cabaran paling kuat untuk sertai platform ini blog anda mestilah mempunyai 100,00 page view per month atau sekurang-kurangnya 10 comment perpost. Wow itu memang mencabar buat Mahamahu, anda bagaimana cuba nasib sertai Markerly sekarang mungkin anda menjadi pilihan mereka. Daftar di Markerly secara online sekarang kita ubah nasib dan masa depan dunia blogger Malaysia.