Pendapat,

Kumpul USD Dengan Menjawab Servay

Ahad, Januari 19, 2014 Mahamahu 0 Comments

Kumpul USD Dengan Menjawab Servay - Salam semua pembaca blog Mahamahu dan juga rakan2 blogger sekalian. Sekarang ni nak kumpul duit mcm2 cara boleh buat. Secara online atau pun secara usaha dengan business. Tapi ini salah satu cara di gunakan oleh org sekarang dengan jawab servay anda boleh dpt bayaran.


Bayaran bukan dalam bentuk Ringgit Malaysia tapi dalam bentuk USD pulak tu, kalau convert berapa byk tu kan hehehe. PaidViewpoint satu lagi cara mudah kumpul dana untuk simpanan. Tak banyak tapi boleh di kumpul bak kata pepatah sikit2 lama2 jadi bukit. Kalau nak cuba boleh register di sini PaidViewpoint Mahamahu sendiri dah daftar.

 

Soalan servay yg di sediakan cukup mudah dan senang sgt nak jawab. Semua berkaitan dengan kehidupan harian kita. Hampir setiap hari akan ada soalan servay yg di hantar kepada kita untuk di jawab dan selesai jawab servay dpt lah point yg akan perlu di kumpul. Bila dah sampai tahap boleh redeem point dalam bentuk wang tunai.

 Daftar di sini sekarang PaidViewpoint


Tak banyak poin yg di berikan setiap kali servay di jawab tapi kalau hari2 jawab lama2 jadi byk kan. Mahamahu bukan nak hasut kawan2 tapi tak salah cuba mana tahu boleh dapat duit tambahan. Mahamahu sendiri belum pernah redeem sebab kadang2 tak ada masa nak jawab servay so collection pun tak byk. Sekali lagi nak join boleh daftar di sini PaidViewpoint and terus boleh jawab servay. Cuma belum pasti lagi bahawa lama ini sah atau tidak dari segi undang2 dan keselamatan urusniaganya, tu kena semak dengan SKMM. Kalau nak tahu sah atau try buat aduan atau email tu SKMM.