Servay,

Kumpul Point Dengan Jawab Servay Dan Dapat Voucher

Rabu, Januari 22, 2014 Mahamahu 0 Comments

Kumpul Point Dengan Jawab Servay Dan Dapat Voucher - Salam sejahtera kepada semua pembaca dan rakan2 blog Mahamahu sekalian. Semenjak dua menjak ni Mahamahu rajin sikit nak share tentang cara nak dapat pendapatan tambahan. Walau tak banyak tetapi sedikit sebanyak kita selalu menggunakan internet boleh dpt fedah lebih daripadanyakan. Kali ni nak share bagai mana nak kumpul point melalui servay and boleh redem voucher.


MySurvey dibangunkan pada tahun 2000 adalah satu daripada company international yg mengumpulkan pendapat dan juga pendangan org awam yg boleh di gunakan kepada pengusaha industri besar di dunia. MySurvey menyediakan ruang kepada industri untuk mengeluarkan bahan yg bertepatan kepada kehendak pengguna.


Servay ini tidak susah dan cukup mudah simple dan boleh di jawab oleh kebanyakan mereka yg berusia 18 tahun ke atas. Servay ini merangkumi semua perkara ada kadang servay padal ansuran company, barangan kanak-kanak, kenderaan dan mcm2 lagi. 10 hingga 15 minit saja masa yg di perlukan untuk menjawab servay tak banyak.


Tapi ada ganjaran menanti kepada mereka yg menjawab servay ini segela pendapat anda tidak di beri percuma. Tapi ganjaran tidak lah seitimewa wang tunai tetapi voucher makanan dan shopping. Mahamahu sendiri pun dah banyak kali dpat voucher ini dah redeem pun makanan. So boleh lah sikit dapat membantu boleh guna beli barang gak kan. So apa lagi jom daftar sekarang http://www.mysurvey.com.my/