Inovasi,

Warna-Warnikan Mata Anda Dengan MrLens

Rabu, Disember 04, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera semua rakan2 dan juga pembaca blog Mah@mahu sekalian. Kalau anda adalah pengguna kanta lengkap anda sangat bertuah. Sekarang tak perlu pergi bazirkan masa untuk membeli kanta lengkap anda semata. Segala di hujung jari anda mudah cepat dan tepat itu adalah pentingnya ada teknologi sekarang. Itu juga yg di guna pakai oleh MrLens Malaysia mengaplikasikan penggunaan teknologi untuk anda membeli kanta lengkap.


Mah@mahu sendiri dapat peluang menggunakan website MrLens untuk membeli kanta lengkap yg mudah dan cepat. Paling senang guna website ni senang sgt kalau anda adalah pengguna baru. Mah@mahu ajar anda mcm mana nak buat pembelian melalu MrLens Malaysia ok.

1) Layari laman web http://www.mrlens.com.my


2) Daftar diri anda bagi mereka yg pertama kali untuk membeli klik "Continue"

3) Isi maklumat lengkap anda seperti Nama, Alamat dan No phone perkara penting tu untuk tujuan penghantaran klik "Continue"


4) Setelah daftar anda boleh buat pembelian segera dengan memilih jenis kanta lengkap yang anda mahu kat menu sebelah kiri tu.


5) Detail terhadap jenis kanta lengkap yg anda pilih tadi akan terpapar seperti Jenama, Warna dan juga Kuantiti yg ada. Pilih power kanta lengkap anda, warna dan juga kuantiti yg anda hendap tempah klik "Add to Cart"



6) Paparan pengesahan anda hanya perlu buat pengesahan tempahan ada betul atau perlu kepada penambahan klik sahaja "Checkout"

7) Setelah itu masuk kepada sesi pengesahan penghantara iaitu "Delivery Infomation" setelah pengedahan di buat klik "Continue"


8) Setelah itu buat cara pembayarn yang ada kehendaki menggunakan Bank atau credit card setelah pemilihan di buat klik "Continue"

9) Setelah semua tadi di buat anda perlu buat pengesahan segala yg anda order tadi ini adalah step terakhir and setelah berpuasa hati klik saja "Confirm Order"


10) Maka tamat lah proses anda untuk pembelian anda boleh lihat setatus penghantaran dan juga boleh dpt status tempahan anda melalui email yg anda daftar.


Enjoy kepada mereka yg menggunakan kanta lengkap dengan cara pembelian online. Bukan sahaja ada kanta lengkap tau sebenarnya kat sini ada juga jual cermin mata untuk mereka yg suka kepada gaya dan style berkaca mata. Apa lagi gunalah kemudahan yg ada untuk kita lebih cepat dan efisyen tidak bazir masa dan wang anda. Selamat membeli belah..