Mahamahu,

'Strike A Pose Photo Contest' Di The Atmosphere Sri Kembangan

Rabu, Disember 18, 2013 Mahamahu 0 Comments

"Strike A Pose Photo Contest" adalah satu pertandingan mengambil gambar anjuran The Atmosphere. Kat mana tu Atmosphere? kat angkasa ker? atau kat luar negara? Sebenarnya The Atmosphere terletak di bumi bertuah Malaysia ia berada di segitiga bertuah iaitu Sri Kembangan. Kalau nak tahu kenapa ia segitiga bertuah kerana ia berada di tengan2 antara Puchong, Putrajaya dan Sri Kembangan.


Kalau nak cari The Atmosphere ni just gune Waze and search The Atmosphere anda anda akan jumpa lokasi kalau susah sgt guna je GPS anda search koordinat ni N 2° 58.952' E 101° 39.767'. Apa sebenarnya The Atmosphere tu? Kalau nak tahu The Atmosphere adalah Idea untuk mewujudkan persekitaran komersial bersepadu di bawah satu bumbung. Tempat membeli-belah yg di gabungkan dengan tenaga muda untuk generasi baru membeli-belah di pinggiran Kuala Lumpur. Detail boleh tonton video di bawah ni dan anda faham apa itu The Atmosphere.



Ini kerana Mahamahu nak menjempu kawan2 dtg ker masjlis pelancaran The Atmosphere Sri Kembangan yg bakal di adakan pada 22 Desember 2013 iaitu hari Ahad ini. 20 artis hebat akan beraksi pada hari tersebut dengan 80 lukisan mural yg akan di hasilkan mereka tetapi lebih istimewa ia adalah lukisan mural 3D dan interaktif. Bukan sahaja majlis pelancaran The Atmosphere tetapi majlis pelancaran pertandingan  "Strike A Pose Photo Contest" yg Mahamahu dah sebut pada mula2 tadi. 


Strike A Pose Photo Contest adalah pertandingan photographer untuk mereka yg ada bakat dan juga skill untuk menyerlahkan bakat photographer mereka. Terbahagi kepada 2 kategori iaitu Photo Paling Disukai dan Photo Paling Kreatif. Kalau anda ada bakat nak ambil apa sahaja gambar tetapi mestilah berlatar belakangkan The Atmosphere anda adalah di alu-alukan. Hadiah bernilai sehingga RM15,000 untuk di menangi. Wow memang hebat anda mewahlah kalau anda menang Mahamahu pun nak masuk jom kita tgk sapa lagi hebat hehehehe.


Apa pun kawn2 dan semua pembaca blog Mahamahu dtg ke majlis perasmian The Atmosphere Sri Kembangan, bukan sahaja ada persembahan malah berbagai lagi aktiviti hebat lain ada pada hari tersebut. Anda tak rugi dtg dan dpt jumpa Mahamahu kat sana hehehe. Maklumat lanjut tentang The Atmosphere atau tentang pertandingan Strike A Pose Photo Contest boleh layari laman web mereka atau Facebook mereka hari ni juga.