Nuffnang,

Southville City – Gaya hidup Bandar di Suasana Desa

Isnin, Disember 09, 2013 Mahamahu 0 Comments

Susah untuk cari kemudahan hidup di suasana desa yang serba lengkap dengan segala kemudahan yang ada di sekeliling. Kalau nak cari rumah area Kuala Lumpur ini memang tak adalah dapat kemudahan dan keselesaan seperti desa permai. Sebenarnya tak jauh untuk mencari kediaman idaman tersebut, hanya 20 minit perjalanan ke selatan Kuala Lumpur. Berada di tengah2 kelancaran lebuh raya Kuala Lumpur- Seremban terbentang sebuah kawasan yang nyaman dan hebat bakal muncul. Southville City satu lagi projek gergasi daripada developer yang cukup kukuh di Malaysia iaitu Mah Sing Group.



Selain harga dan jenis rumah yang kita nilai semasa membeli rumah, kekuatan dan keyakinan kepada developer juga adalah factor utama. Sebeb itu projek gergasi daripada Mah Sing Group ini memang cukup sesuai untuk generasi muda yg mencari kedamaian luar daripada Kuala Lumpur. Terletak di bawah jajahan Bangi dalam daerah Sepang hanya sejauh 20km sahaja perjalanan dari KL ker Southville City. Kalau anda perasan semasa melalui lebuhraya Kuala Lumpur-Seremban akan ada sebelah kiri anda sebuah bangunan putih tersegam indah.

Fakta Southville City
1)    Keluasan projek 428 eka
2)    Kawalan keselamatan 24 jam
3)    Resident’s Clubhouse
4)    Kawasan perniagaan yang berdekatan
5)    13km track berbasikal
6)    Laluan perjalan kaki persisiran sungai
7)    9 eka kawasan urban park yg masih di kekalkan


Itulah dia showroom yang telah di bina oleh pihak Mah Sing Group sebagai tanda kegagahan projek ini dan kekuatan pembinaan yang mereka miliki. Showroom sahaja sudah seluah 20eka menunjukan bahawa komitmen mereka untuk membentuk sebuah komuniti kediaman yang sejahtera dan selesa di kawasan itu. Kalau berkesempatan anda di jemput untuk singgah di showroom tersebut dan nikmati suasana yang di bina khas untuk projek Southville City ini.


Terdapat 9 fasa pembinaan yang sedang dalam proses. Kini telah hampir siap fasa pertama yang menempatkan sebuh kondominium yang terlihat mewah tapi pada harga berpatutan. Savanna Executive Suites bermula pada harga RM 360 ribu dengan 956sf, dimana target sasaran adalah anak muda yg baru membina kerjaya dengan gaji pokok RM4000 sahaja. Anda mampu untuk memilikinya satu kerana ia mempunyai 8 block unit yang bakal siap di bina dalam tempoh 2 tahun lagi.



Pada hari pelancaran showroom itu juga sebenarnya turut di adakan sebuah karnival extravaganza super duper hebat. Mah@mahu pergi masa pelancaran showroom dan carnival ini pun dapat merasai kehebatan dan kesungguhan mereka untuk meraikan projek besaran ini bersama seluruh rakyat Malaysia. Pada hari tersebut juga bukan sahaja majlis perasmiaan oleh Jeneral Tan Sri Yaacob Bin Mat Zain selaku Pengerusi Mah Sing Group bersama barisan VIP yang hadir. 



Turut meriah pada hari perasmian adalah konsert besar-besaran daripada barisan artis yang cukup popular seperti Yuna, Nicole Lai, Elecoldxhot dan ramai lagi. Kanak-kanak yang dtg bersama keluarga juga boleh merasai kemeriahan permainan Fun Fair dibuka pada 30 November 2013 sehingga lewat malam. Memang meriahlah Discovery Extravaganza daripada Mah Sing Group untuk meraikan kebangkitan Southville City @ KL South

Maklumat lanjut hubungi
Mah Sing Group
Wisma Mah Sing
Penthouse Suite 2,
No 163, Jalan Sungi Besi
57100 Kuala Lumpur
Tel: 603-8938 2776 / 2781
www.southville-city.com