Mahamahu,

Menangi iPad Mini 2 Bersama Salam Media

Jumaat, Disember 27, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam kawan2 dan blogger nak Menang iPad Mini 2 bersama Salam Media, Mahamahu tunjuk caranya mudah jer. Kepada blogger anda adalah di alukan untuk sertai hanya perlu buat entry ringkas tentang Salam Media dan daftar diri anda dalam laman sesawang mereka. Mudah bukan dan anda secara automatik layak untuk menang iPad Mini 2. Tapi apa itu Salam Media?


Salam Media adalah satu lagi media perhubung antara blogger dengan jenama2 yg hebat untuk di promosikan. Bukan sahaja blogger tetapi pengguna media social yang aktif juga akan di kumpul di bawah satu agensi yang menguruskan anda dan juga pelanggan anda. Tapi mereka lebih kepada pematuhan syariah dimana iklan bukan untuk kaut keuntungan semata2.

Sebelum ni kita cuma tahu satu atau dua jenama yang menguruskan blogger2 ni tetapi kini kita ada sendiri daripada company bumiputra. Mahamahu pun minat nak join kalau ada peluang besar untuk menjadi penulis kepada jenama yg kuat di Malaysia. Kalau nak tahu ni adalah antara senarai jenama yg pernah mendapat perkhidmatan daripada Salam Media.


Apa beza Salam Media dengan company pengiklanan lain?
Salam media ni sama dengan pengiklanan lain cuma berbeza ini adalah mereka tidak menyediakan banner untuk iklan di blog anda dan mereka juga lebih kepada pematuhan undang2 syariah Islam. Bagaimana yg di katakan dengan pematuhan syariah Islam iaitu jenama yang tidak mengekploitasi kanak-kanak dan wanita  dan juga tiada alkohol dan juga pemasaran rokok.

http://www.salammedia.my/im/

So jelas kan apa itu Salam Media dan bagaimana mereka bekerja. Anda rasa beminat nak sertai mereka layari laman web Salam Media dan juga anda secara automatik layan untuk menang iPad Mini 2. Mahamahu dah daftar anda bila lagi jom.....








0 Pandangan: