Hadiah,

Impikan Hadiah Jatuh Dari Langit

Sabtu, Disember 07, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera semua pembaca dan juga rakan2 serta pengkritik hebat blog Mah@mahu ini. Tanpa ada sapalah Mah@mahu ni cuma bermimpi di siang hari. Tapi tak salahkan kita mimpi atau berangan kerana dari angan2 jadi kenyataan. Tapi jng angan2 mat jenin cuma tahu berangan tanpa berusaha betul tak. Begitulah Mah@mahu nak angan2 sikit kali selalu tgk org lain jer mencapai angan2 dan impian mereka.


Sempena dengan hari natal yg bakal tiba tak lama lagi rasa mcm nak berangan juga lah salah ker tak salah kan. Mana tahu tiba2 dalam mimpi dapat satu set barangan Perfume bersama dengan body lotion tup tup jatuh atas katil. Hehehe mcm movie lak kan tapi mana tahu tu sebab usaha ni gigih buat entry untuk dapat wish list daripada Hermo Beauty Collection. Kalau dapat DKNY Be Delicious Green Apple EDP & juga Body Lotion satu set ni untungnya diri ini. Nak tgk set idaman Mah@mahu ni layari laman Hermo ni dan tgk betapa murahnya tawaran yg di sediakan.



Apa tu Hermo Beauty Collection? Cite sikit pasal Hermo ni, ia adalah satu laman sesawang shopping online untuk anak remaja terutama gadis2 dan mereka yg ingin mencari produk kecantikan, keserian tubuh badan dan yg berkaitan dengan penjagaan diri semua ada. Hanya dengan satu klik saja segala urusan di hujung jari dan penghantaran terus kepada anda. Wah mudah kan dengan Hermo Beauty Collection tak perlu berpanas dan membazir masa mencari2 di shopping kompleks segala secara online. Brand yg meraka ada pun semua popular, glamor dan terjamin kualitinya hebat...


Tambah2 lagi dekat nak musim perayaan sambutan Natal ni lagi byk promosi di lakukan oleh Hermo untuk anda yg kaki shopping online ni. Semua barangan ada tawaran harga istimewa dengan potongan sehingga 70%. Bukan tu sahaja malah ada sambutan "Christmas with Hermo" setiap hari anda boleh menang hadiah istimewa dengan sekali putaran di buat. Byk tawaran hadiah yg istimewa menanti anda pengguna setia laman web Hermo

 



Kalau kawn2 nak juga wish list hadiah daripada Hermo apa tunggu lagi daftar sekarang dan korang semua layak untuk dpt tawaran harga sehingga 70% paling murah dalam shopping online ni. Mah@mahu dah wish satu harap2lah dpt dan boleh guna masa sambutan tahun baru nanti hehehe. Seronoknya shopping dengan Hermo Beauty Collection, kalau nak hadiah dari santa jom lah kita shopping sekarang juga. Terima kasih Hermo Beauty Collection meralisasikan kecantikan anda.

Layari laman web : http://www.hermo.my