Mahamahu,

Umai Cafe Persint 2 Putrajaya

Sabtu, November 09, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua para pembaca blog Mah@mahu yang di hormati dan di kasihi sekalian. Kepada rakan2 blogger lain juga tidak di lupakan kerana anda kekuatan dan pemangkin kepada blog Mah@mahu yg baru nak belajar lagi ni. Pasti kali ni satu lagi tempat makan yg Mah@mahu nak perkenalkan kepada semua rakan2 sekalian.


Kalau yg berada di Purtajaya mesti dah ramai tahu tentang Umai Cafe. Sebuah tempat makan yg hebat di Putrajaya, tempat makan ni senang nak cari ia berada dekat dengan Monument Wawasan di Putrajaya bertepian dengan tasik Putrajaya. Tempat makan ni pun agak selesa dan santai sambil makan boleh mengadap tasik Putrajaya.





Menu yg ada kat sana pelbagai variati yg boleh jadi pilihan. Kalau nak makanan kampung pun ada western pun ada. Kalau nak makanan kg and boleh order Cekodok Pisang, Lempeng dan juga Roti Jala yg ada jual walaupun waktu malam. Tapi kalau nak makan mlm kena dtg sebelum pukul 9 kalau dah lepas pukul 9 semua makanan dan habis silap2 balk dengan perut lapar wakakakkaa.


 


Selain tu juga menu western seperti Chicken Chop, Lamb Chop semua ada di sediakan sehingga malam. Burger kat sana juga special sedap and menarik. Kalau kawn2 tak tahu nak pergi makan mlm boleh cuba Umai Cafe Putrajaya memang sesuai untuk makan mlm bersama keluarga atau kuar santai dengan teman2. Mah@mahu hari tu pun makan sebab di rekmen oleh kawn kerja memang enjoy.



 


Kalau Mah@mahu cite byk tak best nak tahu kena pergi sana sendiri and rasa sendiri makanan kat sana. Boleh lah dpt 3 bintang tapi layanan agak kurang sikit maaf yer mungkin sebab kami dtg dah malam pekerja dah penatkan. Apa pun boleh tg ke Umai Cafe Mah@mahu suka masakan kat sana seap.