Applikasi Telephone,

Rangkaian Sosial Makanan Anda - Foodirector.com

Selasa, November 12, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam semua para pembaca blog Mah@mahu dan juga rakan2 sekalian moga sentiasa sihat dan terus dapat menjalani kehidupan penuh makna. Huhuhu sejak dua menjak ni dah byk sebenarnya laman yg dibangunkan tak kira dalam bentuk website atau applikasi telephone untuk pengguna mencari tempat makan atau direktori makan di Malaysia.


Salah satu daripadanya adalah FoodDirector.com yg juga di bangunkan untuk satu pusat directori makanan di Malaysia dan katanya akan di kembangkan ke Asia Tenggara pula. FoodDirector boleh di layari di http://www.foodirector.com dan boleh terus register kat situ. Free saja register dan sebenarnya byk yg kita boleh buat kat dalam FoodDirector.


Mempunyai byk segment yg mudah untuk di access sekiranya kita nak cari tempat makan yg menarik dan juga menu yg sedap2. Just masukkan saja lokasi dan juga jenis menu yg kita nak cari nanti akan terpapar tempat2 dan juga menu2 yg pernah di review oleh peminat makanan di Malaysia.


Lepas tu pula boleh dapatkan promosi terbaru daripada restauran atau pusat makanan yg telah mendaftar dalam FoodDirector. Bukan sahaja dapat voucher atau promosi harga yg hebat kita juga sebenarnya boleh kumpul juga duit dengan berkongsi promosi yg ada dalam FoodDirector ini. Boleh buat duit tambahan sikit kan tapi kena rajin lah.


Lepas tu juga bagi blogger atau mereka yg suka buat review makanan atau tempat makanan yg menarik boleh buat review kat sini dan share juga dalam FoodDirector ini. Letak gambar makanan dan juga tentukan tempat makanan yg anda telah pergi, nanti review anda akan di saksikan oleh org lain dan akan di like oleh mereka. 


Senangkan sekarang ni mcm2 platform ada untuk kita cari tempat makan dengan cepat dan mudah. Kalau kita ni tak pandai boleh belajar sebab Mah@mahu pun explore sendiri jer semua ini lama2 kita akan pandai gak kan. Mudah daftar sekarang di Foodirector.com sekarang juga ok...







0 Pandangan: