Hadiah,

Misteri Rumah Kentang Terjawab

Rabu, November 27, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera semua rakan2 dan juga pembaca blog Mah@mahu yg bahagia. Ia satu misteri yg tidak terjawab sampai ke hari ini. Tiada sapa tahu cara penyelesaiannya dan bagaimana mahu mengatasinya. Tapi Mah@mahu dah tahu jawapannya setelah Mah@mahu dpt sepucuk email daripada Mr Potato


Hehehe ni bukan cerita seram tapi ni cuma gurau2 jer ngan pembaca. Mah@mahu nak ucap terima kasih kepada 8Share kerana memilih Mah@mahu salah seorang pemenang bertuah untuk menerima hadiah hamper daripada Mamee Malaysia. Hamper bernilai RM50 telah pun di ambil dan tahniah juga kepada sahabat Mah@mahu iaitu blogger otai Amir Nawawi kerana dia menang juga dan terima kasih atas hadiah yg di berikan.


Sebenarnya 8Share ada mengajurkan contest untuk mereka yg rajin update status pasal product Mr Potato daripada Mamee ni. So org kata apa kalau rajin usaha In Shaa Allah ada rezekinya tu cuma lambat atau cepat. Tapi Mah@mahu ucap terima kasih pada 8Share kerana memilih Mah@mahu dpt makan stock sebulan Mr Potato ni hehehehe. Kalau kawn2 nak menang mcm Mah@mahu sertai lah 8Share untuk hadiah2 lebih istimewa.