Mahamahu,

Hard Rock Cafe Makan Ala Hollywood

Ahad, November 03, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca dan rakan2 sekalian. Kali ni Mah@mahu tukar mood lak makan kat sebuah cafe betaraf Hollywood. Hehehe nasib ada org nak belanja so apa lagi makan lah sepuasny. Tak pernah makan kat sana dpt peluang makan terus plan buat review sekali hehehe. Sapa tak tahu Hard Rock tak rock lah wakakak, terletak di Jalan Sultan Ismail berhampiran Stesen Monoril Bukit Nenas dan juga sebelah Concorde Hotel.


 

 

Hard Rock ada cawangan di Pulau Pinang kat sana pun sama tapi decoration lain lah daripada kat KL ni. Berkonsepkan makanan barat dan juga live band show membuat tempat ini santai dan relax2 untuk makan tghari dan meriah bila waktu malam. Kalau dtg malam kat sini ada live band show dan kadang2 ada artis Malaysia juga yg buat persembahan kat sana.




 

Mah@mahu makan tghari kat Hard Rock Cafe bersama rakan sekerja. Menu2 kat sana semua menu barat daripada starter, main course and desert semua international. Mah@mahu order starter Hard Rock Nachos kepingan rangup dengan sos mayonis dan juga rasa origenal yg terbaik. Memang sedap kalau makan pembuka selera ni ringan sahaja. Lepas tu untuk main course Mah@mahu order Hickory-Smoked Bar-B-Que Combo dalam set ni ada daging kambing, daging lembu dan juga ayam kerana Mah@mahu ambil Trio Combo ada tiga bahan utama tersebut.

Hickory-Smoked Bar-B-Que Combo


New York Strip Steak


Grilled Norwegian Salmon Fillet

Bacon Cheese Burger

Minuman kat situ memang byk pilihan dan memang sedap. Mah@mahu order air campur buahan iaitu nenas campur strawbery dan campur orange. Memang sedap unik sgt rasa kat situ pelbagai. Tapi kawn2 Mah@mahu order pun makan memang sedap dan variati rasa. Kalau order memang ikutkan tak boleh habis seorang sebab kuantiti makanan tu agak besar dan byk untuk di makan seorang oleh org Malaysia. Sebab tu org barat semua besar2 sebab makanan mereka memang byk sgt heheh boleh tgk satu pinggan tu penuh.

 



Kalau kawan2 nak chill2 out waktu hujung minggu atau malam sambil makan dan nikmati konsep persembahan live band yg agak mewah boleh try makan di Hard Rock Cafe Kuala Lumpur. Makan pun sedap walaupun pada harga yang agak mahal tetapi berbaloi nak pergi sekali sekala makan. Nak juga jadi mcm artis kat sana hehehehe. Nak try menyanyi pun boleh kalau dah rasa suara tu sedap sgt hehehe gurau jer. Apa pun enjoy lah makan kat sana selamat menjamu selera.





0 Pandangan: