Laporan,

Buat Pertama Kali Dapat Liputan Akhbar

Isnin, November 25, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera semua pembaca dan juga kawan2 yg selalu memberi sokongan kepada blog Mah@mahu sehingga ker hari ini. Entry kali ni Mah@mahu tujukan khas kepada semua pembaca dan mereka yg selalu bagi komen yg membina untuk blog ini. Kepada semua pembaca sekalian anda adalah sumber untuk Mah@mahu berblog sehingga hari ini.


Terharu rasa dalam tempoh lebih 4 tahun ini berblog Mah@mahu buat pertama kali dpt liputan daripada media luar. Ramai juga yg Mah@mahu tgk blogger kuar akhbar dan tunggu juga bila giliran Mah@mahu. Tapi akhirnya giliran itu pun sampai dan terima kasih byk2 kepada Citra Org Muda kerana sudi memberi peluang kepada Mah@mahu untuk keluar akhbar Utusan Malaysia pada Sabtu lepas.


Kawan2 yg dah baca akhbar Sabtu lepas pasal blog Mah@mahu terima kasih sgt, yg dah bagi ucapan dan juga komen kat facebook Mah@mahu serta juga dalam Instagram. Komen dan nasihat itu akan menjadi pegangn untuk Mah@mahu terus berblog lama lagi dan memberi inspirasi kepada pembaca sekalian. Kalau ada wartawan lain nak panggil untuk masuk mana2 majalah ker atau akhbar boleh jer hehehe terbuka.


Kalau sapa2 nak panggil untuk review pun lagi di alu-alukan. Hubungi Mah@mahu kat Facebook atau Twitter Mah@mahu. Sebab kepada liputan itu tak sangka juga Mah@mahu boleh dpt visiter yg agak luar biasa sehinggakan boleh tgk kat BlogrMY dpt entry paling popular hehehe. Terima kasih sekali lagi kepada pembaca sekalian yg sentiasa support blog picisan ini. Terima kasih semua....







0 Pandangan: