Mahamahu,

Satu Idea Untuk Satu Kehidupan Baru Bersama Philips Malaysia

Sabtu, Oktober 26, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca dan juga rakan2 blogger sekalian. Kita semua ada pendapat dan juga idea yg bernas untuk memastikan bahawa kehidupan lebih baik dan selesa. Mcm tu gak Mah@mahu ada idea untuk di curahkan bagi melahirkan sebuah negara yang lebih mampan dan stabil daripada ekosistem yg ada. Cuma kadang2 kita tak tahu kat mana nak cura idea dan pendapat itu dengan lebih berkesan dan di terima umum.

Mah@mahu mahukan sebuah negara yang lebih selesa dengan alam sekitar yang lebih terjalin. Mah@mahu curahkan idea bahawa semua kembali kepada asal kita iaitu kehendak dan juga dalam diri mahu berubah atau tidak. Segala kita plan tidak akan menjadi kalau kita sendiri tak nak didik diri untuk berubah demi merubah dunia lebih selesa. Kawan2 pun pasti ada idea yg lebih bernas dan bijak untuk memastikan keselamatan dan keselesaan di dunia ini. 


Oleh itu Mah@mahu gunakan satu kesempatan yg di sediakan oleh Philips Malaysia dalam mencurahkan idea terbaik anda demi melahirkan satu generasi yg berfikiran jauh. "Philips Inovation That Matter to You" adalah satu ruang untuk anda mencurahkan idea ini kepada umum. Paling best lagi apabila idea anda akan di nilai oleh kawn2 dan juga pembaca sekalian dan di akhirnya akan di pilih sebagai pemenang. 


Mcm mana nak sertai peraduan ini mudah sahaja anda hanya perlu layari laman web Philips Malaysia di sini. Apabila anda telah masuk dan situ anda akan di berikan panduan untuk memberikan idea anda itu menjadi satu penyertaan untuk anda layak menang hadiah istimewa. Terdapat 4 langkah mudah untuk and sertai peraduan ini.


Di sini adalah ruang di mana idea anda pelu di realiti kepada penulisan agar dapat di sampaikan kepada kawn2 dan pembaca sekalian. Buat pertama kali Mah@mahu sertai peraduan yg memerlukan curahan idea yang dapat membantu menyelamatkan dunia di masa hadapan. Kalau anda nak jadi mcm Mah@mahu apa lagi sertai sekarang "Philips Inovation That Matter to You".



Lepas curah semua idea anda itu tiba masa untuk mendapat undian daripada pembaca sekalian. Mcm mana anda boleh postkan untuk mendapat like paling byk. Daripada like terbanyak itu juga melayakan anda untuk memenangi hadiah istimewa. Nak tahu kat bawah ni lah hadiah2 yg menanti idea yg paling bernas dan terbaik.


Jadi anda nak menang hadiah ini apa lagi sertai sekarang di laman web Philip Malaysia dan hantarlah idea2 bernas anda kepada Philip untuk di nilai. Mah@mahu dah buat anda bila lagi jom kita mengubah kehidupan yg baik kepada lebih baik.  Untuk para blogger ada tawaran hebat bagi yg nak sertai contest ini juga boleh berpeluang memenangi hadiah istimewa dalam blog post anda. Caranya mudah sahaja layari laman web ini [klik di sini] sekarang dan hantar post anda.

Join the conversations on #meaningfulinnovation on Facebook, Twitter @PhilipsMY and Instagram and visit http://philips.to/innovationMY to find out more!