Mahamahu,

Kembali Kepada Kehidupan Semulajadi di Nada Alam @ Pajam

Ahad, Oktober 27, 2013 Mahamahu 0 Comments

Kalau kita mencari kehidupan lebih tenang dan lebih bahagia dengan di kelilingi alam semulajadi pasti tak rugi walaupun kita berada jauh sedikit daripada kesibukan kota. Itu yg cuba di kotakan oleh Seri Pajam Development sebagai tanggungjawab untuk memastikan bahawa kehidupan rakyat Malaysia lebih selesa. Ini adalah satu lagi projek ke 8 yang terbaru daripada Seri Pajam Development.


 

Hari sabtu lepas Mah@mahu sempat menghadiri majlis perasmian projek mega daripada Seri Pajam Development iaitu Nada Alam yg teletak di jajahan Pajam Negeri Sembilan. Mah@mahu pergi untuk mengetahui bagaimana satu projek perumahan itu di mulakan dan bagaimana pembelian rumah itu di jalan. Cita2 ada juga nak beli rumah satu hari nanti tgh kumpul duit. 


Nada Alam ini adalah antara projek perumahan idaman Mah@mahu kerna ia cukup lengkap dengan segala yg ada dalam satu kawasan perumaha. Satu projek berskala besar dengan 5 fasa utama pembinaan perumahan mampu milik untuk mereka pada peringkat menengah. Fasa pertama pebinaan juga tertakluk kepada 2 jenis reka bentuk rumah.

Type A | 22’ X 70’ Double Story Terrace | RM 472, 400

Sebuah rumah mampu milik dengan keluasan ruang yg lebih luas dan juga reka bentuk terkini. Mempunyai ruang tamu, ruang makan, dapur, 4 bilik tidur (1 bawah dan 3 atas) dan 4 bilik air menjadi ia antara rumah yg menarik dan sesuai untuk mereka yang sudah bekerluarga. Di hadapan rumah di sertakan ruang balkoni dan juga ruang parking kereta yg cukup luas.

Plan Rumah

Type B | 20’ X 70’ Double Story Terrace | RM 440,500

Rumah yg di reka khas untuk keluarga bependapatn sederhana dan juga sesuia untuk mereka yg bekerluarga. Mempunyai ruang tamu, dapur, ruang makan dan juga 4 bilik tidur (1 bawah dan 3 atas) dan 4 bilik air. Di lengkapi dengan ruang balkoni dan juga ruang parking kereta mampu muat 2 buah kereta.

Plan rumah

Selain daripada keistimewaan reka bentuk rumah tersendiri, paling best kat Nada Alam @ Pajam ini adalah kawasan perumahan yg mengutamakan 5 ciri penting ini.

1)    13 ekar kawasan hijau
2)    5 konsep taman
3)    1 mini wetland
4)    7km kawasan jogging
5)    3 peringkat kawalan keselamatan

Kerana 5 perkara penting inilah menjadikan kawasan perumahan Nada Alam @ Pajam ini cukup istimewa dan selesa bagi mereka yg sedang mencari-cari perumahan baru. 

 


Mah@mahu sampai sana pun tgk kawasan perumahan ini cukup tenang kerana tersedia jalan masuk yg cantik dan luas. Selain tu juga perumahan Nada Alam @ Pajam ini berdekatan dengan pengankutan dan juga higway utama di Pajam.

1)    1 Minit ke LEKAS Higway
2)    1 Minit ke Station KTM Batang Benar
3)    5 Minit ke Higwat Utara Selatan (Exit Nilai)
4)    13 Minit ke Nilai Cancer Institute
5)    13 Minit ke Tesco Nilai
6)    26 Minit ke Sepang International Circuit
7)    35 Minit ke Putrajaya
8)    35 Minit ke KLIA
9)    40 Minit ke Hospital Serdang
10)    40 Minit ke Cyberjaya
11)    45 Minit ker Bandaraya KL

Itu adalah keutamaan kepada pembeli mesti nak cari kawasan perumahan yg bedekatan dengan kemudahan awam atau juga kemudahan kedai. Kat Nada Alam @ Pajam ni semua ada dan dekat pulak tu tak rugi sebenarnya kalau beli. 



Perasmiaan projek perumahan Nada Alam @ Pajam yg di sempurnakan oleh YB Dato’ Hassan Bin Malek Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan menjadi simbolik kepada keutamaan kerajaan untuk melihat projek perumahan yg lebih mesra alam dan mampu milik oleh rakyat. Mah@mahu sampai sana sempat melihat plan pembinaan dan juga melawat sendiri rumah contoh yg telah di bina sama seperti dalam plan. 


Kepada pengguna atau pembeli rumah yg ada plan untuk membeli rumah sesuai dengan kemesraan alam sekitar dan juga keselamatan, Nada Alam @ Pajam ini adalah satu pilihan yg tepat. Harga tak perlu risau dan juga kemudahan yg ada di sekeliling memang cukup kuat buat perumahan ini bagi di miliki oleh mereka yg bekerja di Kuala Lumpur. Untuk maklumat lanjut atau mendapatkan lebih info boleh perolehi seperti detail di bawah atau lawati gallery untuk mendapatkan suasana yg lebih jelan tentang Nada Alam @ Pajam ini.

SERI PAJAM PROPERTIES SDN BHD ( Co. No : 961035-M )

Nada Alam Gallery, Jalan Utama Nada Alam,

Taman Nada Alam,
71700 Mantin, Negeri Sembilan

GPS Coordinates

2.838600, 101.828688

Open daily from 10:00am - 6:00pm

(Including Public Holidays)

Tel : 06 – 7997 228

Fax : 06 – 7971 213
www.nada-alam.com.my







0 Pandangan: