ChurpChurp,

#ChurpOut2013 Satu Lagi Acara Grand Tahun Ini

Khamis, Oktober 10, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam semua rakan2 dan pembaca blog Mah@mahu sekalian moga terus gembira berada di bumi bertuah ini. Knp kita bertuah kerana kita bebas untuk menikmati segala yg kita ada di bumi ini. Kegembiraan, keseronokan, kekeluargaan dan mcm2 lagi. Itu lah bertuahnya kita rakyat Malaysia yg hidup berbilang kaum dan bangsa ini. Begitulah juga acara tahunan anjuran daripada ChurpChurp Malaysia iaitu satu comunity membuat advertising melalui media social dan Mah@mahu salah seorang ahli ChurpChurp gak hehehe....

 

#ChurpOut2013 adalah rentetan daripada ChurpOut2012 yg telah berjaya mengumpulkan ahli mereka untuk satu acara yg gemilang. Tahun ini ia lebih besar dengan di buka kepada semua rakyat malaysia yg suka kepada fesyen, makan, muzik dan berbagai lagi di bawah satu bumbung. Ia kini lebih besar dengan bertempat di Setia City Park, Setia Alam. Pada 19 Oktober ini adalah tarikh yg perlu anda tetapkan untuk menghadirkan diri ker #ChurpOut2013.




Kalau anda nak sertai acara gilang gemilang ini RSVP kan diri anda di laman Facebook mereka sekrang juga. Kalau anda nak jadi ahli kepada ChurpChurp Malaysia boleh daftar sekarang dan anda berpeluang untuk mendapat kewangan lebih tiap2 hari. Detail dan maklumat lebih tentang acara ini boleh layari laman sesawang mereka di ChurpOut2013 ok.