Kempen,

Sertai Hani & Hafiz Untuk "Smelly to Smiley" Bersama Ambi Pur

Selasa, Oktober 01, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pembaca blog Mah@mahu dan juga rakan blogger sekalian. Last Saturday Mah@mahu bersama beberapa blogger lain telah di jemput untuk sertai sebuah kempen khas yg di laksanakan oleh sebuah organisasi pengeluar pewangi dalaman yg popular di Malaysia. Ambi pur melalui kempen khidmat masyarakat mereka melaksanakan cabaran "Smelly to Smiley". Apa itu Smelly to Smiley Mah@mahu pun baru tahu kitaka berada di sana sempena dengan perasmian kempen ini di AEON Taman Maluri.



 


Ambi pur telah menjalankan cabaran Smelly to Smiley dengan telancarnnya pada sabtu lepas kepada rakyat Malaysia. Ia adalah cabaran di mana anda sebagai rakyat Malaysia yg perihatin terhadap tempat2 yg dikatakan busuk di serata Malaysia untuk mengadu kepada Ambi Pur. Setelah tempat anda rasa terlalu busuk itu akan di undi untuk menjadi tempat paling busuk di Malaysia. Selepas tu pihak Ambi Pur akan menjalankan tugas mereka untuk mewangikan tempat tersebut atas undian anda. Wow memang lain daripada lain cabaran kali ini.




Kalau anda ada rasa mana2 tempat yang di katakan terlalu busuk atau tidak menarik untuk di kunjungi kerana bau yg melampau spotkanya dalam Facebook Ambi Pur Malaysia sekarang. Paling best kalau tempat pilihan anda itu menjadi pilihan Ambi Pur untuk di wangikan anda akan mendapat hadiah lumayan iaitu 5 iPad mini untuk di menangi dan juga 20 hamper khas daripada P&G. So apa lagi jom sertai sekarang.

 

Bagi menjayakan cabaran Smelly to Smiley sebenarnya pihak Ambi Pur telah melantik dua org selebriti khas Ambi Pur bagi cabaran ini iaitu Hani dan Hafiz. Dua adik beradik ini mempunyai latar belakang yg kuat untuk menjaya cabaran ini kerana mereka juga sering menghadapi masalah bau di tempat2 awam. Hani dan Hafiz di perkenalkan dalam cabaran Smelly to Smiley pada sabtu lepas untuk mencuba sendiri cabaran bau yg dia adakan di roadshow Ambi Pur sekitar Lembah Klang nanti. Di sini di sertakan lokasi mereka akan berada untuk cabaran seterusnya dan juga menjayakan Smelly to Smiley bersama rakyat Malaysia.



 


Mah@mahu sendiri bila dah cuba produk Ambi Pur ni memang teruja sgt bukan kata org saja tapi Mah@mahu menggunakan Ambi Pur di rumah memang wangi. Ambi Pur telah mengeluarkan lebih daripada 10 produk wangian mereka bukan sahaja di gunakan dalam rumah atau dalam perjabat tetapi juga dalam kenderaan anda. Produk seperti Air Effect Spray dan juga Ambi Pur Aerosol Spray terdiri daripada lebih 10 bauan yg unik iaitu Blossoms & Breeze, Downy Scent, Hawaiian Floral, Lavender Vanilla & Comfort, Linen & Sky, Meadows & Rain, New Zealand Springs, Rocky Spring & Cool, Spring & Renewal, Sweet Citrus & Zest dan Tropical Fruit.




 




Terima kasih kepada Ambi Pur Malaysia kerana anda telah menjadi pewangi kepada dunia kehidupan yang lebih mencabar kini. Mah@mahu sendiri telah merasai kehebatan nya anda bila lagi dpatkan sekarang pewangi Ambi Pur pada harga yang cukup murah. Join roadshow mereka serata Lembah Klang untuk dapatkan sendiri barangan Ambi Pur pada murah dan juga merasai bagaimana cabaran Smelly to Smiley di lakukan.