Nuffnang,

Rebate RM200 Untuk Pelajar Kembali Lagi Hebat

Rabu, September 11, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam kepada pembaca sekalian tak kisahlah yg sudah bekerja atau yg masih belajar anda adalah pembaca paling bermakna kepada Mah@mahu ini. Tapi paling untung kepada pembaca yg masih belajar kerana anda sgt bertuah membaca blog Mah@mahu ini keran ada tawaran hebat buat anda. Rasa mcm nak belajar blk lah kan best nya jadi student Mira & Amir apa lagi rebut peluang ini.


Tawaran hebat rebate RM 200 bukan daripada kerajaan Malaysia sahaja malah daripada Acer Malaysia kepada seluruh pelajar di Malaysia. Dengan setiap pembelian Tablet Iconia W3 atau Notebook Aspire V5 atau kedua2nya sekali anda mampu mendapat rebate sebanyak RM200. Wow banyak gila dan murah sangat2.


Apa yg di perlukan oleh anda untuk mendapat tawaran ini hanya perlu menunjukkan kad pelajar anda sahaja ketika membeli product ini. Layari laman Facebook Acer Malaysia sekrang juga untuk ketahui tentang tawaran hebat ini. Jgn buang peluang hebat ini bukan selalu dtang hanya sekali seumur hidup untuk pelajar2 di Malaysia. 


Selain tu juga Acer membuat projek amal mereka dengan setiap pembelian anda akan di sumbang kepada Agensi Kelaparan Antarabangsa Dunia untuk mengurangkan kelaparan kepada rakyat dunia yg memerlukan makanan. Jadi anda bukan sahaja membeli dengan rebate tetapi pembelian anda akan memberi sumbangan kepada masyarakat dunia yg lapar seluruh dunia. Layari Facebook Acer atau Facebook projek amal meraka di sini [klik sini].