Aktiviti,

Nuffnang FoodFest 2013 Buat Julung Kalinya

Khamis, September 05, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam semua rakan2 dan juga pembaca blog Mah@mahu terutama rakan2 blogger yg selalu support Mah@mahu ini. Maklumlah blog tak seberapa dan aktiviti tak gempak huuhuhuhu sekadar berkongsi apa sahaja yg bagus bersama kawn2. Diam tak diam dah lebih 3 tahun Mah@mahu jadi blogger dari mula sampai sekarang masih setia dengan Nuffnang. Tak pernah niat nak tukar hehehehe bodek baik nampak wakakaka..


Byk dah aktiviti Nuffnang yg Mah@mahu joint kalau nak tulis byk just selak2 lah entry yg lepas mesti ada. Ada event aktiviti ada hadiah and paling best dpt kenal blogger2 dan rapatkan lagi hubungan antara blogger. Kat aktiviti ini juga Mah@mahu dapat kenal sama dengan Rawlins, Kifli, Konah, Nuar dan ramai lagi blogger2 otai. Kali ni ada lagi satu aktiviti daripada Nuffnang kepada bukan sahaja blogger malah semua boleh join. Nuffnang FoodFest khas aktiviti makan daripada Nuffnang kepada rakan2 blogger lain.



Mah@mahu ni dah lah memang food blogger maklumlah ahli Tastebuddies so kalau aktiviti makan ni no 1. Kebetul dengan itu Nuffnang juga akan buat FoodFest 2013 pada 5th October 2013 di Sunway Piramid. wahh makan lagi tapi kali ni FoodFest ni lebih meriah dan lebih gempak kerana da bermacam2 gerai makanan dan segment makanan yg akan di sediakan di sana. Lebih daripada 50 buah gerai yg akan di buka tapi bestnya lagi ia adalah percuma wow..


Nuffnang FoodFest adalah satu aktiviti besaran makan2 daripada Nuffnang kepada para blogger tapi mereka bukan perlu bayar cumu twitte sahaja dan boleh makan mudah bukan. Ada 6 kategori besar makanan akan di bahagikan dan pasti dalam 6 kategori itu ada bermacam-macam jenis gerai di sediakan. Wow memang best lah tak sabar rasa nak pergi sana kat sini ada senarai 6 kategori gerai akan di bahagikan mengikut jenis makanan.


Kalau dah ada event makan besar2 ni mesti ada partner bersama-sama dengan Nuffnang. Terima kasih kepada Maggi Malaysia, Sunway Piramid dan juga Cannon kerana sudi menganjurkan acara ini secara besar-besaran. Lepas ni leh makan puas2 dan kenyang perut hehehe. Apa lagi spedn masa anda pada 5 oktober ini di Sunway Piramid untuk nikmati makan sepuas-puasnya. Kalau nak RSVP boleh layari facebook Nuffnang [klik sini] untuk memudahkan anda nanti. Tak ada syarat untuk masuk ia percuma dan di alu-alukan semua dtg ok... Selamat menjamu selera..