Seni Bulan - Artistik dan Fantastik

Salam semua pambaca dan rakan2 blog Mah@mahu, moga Syawal ni membawa kegembiraan bertemu insan tersayang. Bila sebut bulan Syawal mesti kita paling teruja bila pengumuman raya. Kalau nak umum raya kena tgk anak bulan. Mcm manalah mereka ni tgk anak bulan tu ada rupa anak ker atau kecik sikit dari bulan tu lah dia anak bulan. Apapun tu dah tugas mereka dan tanggungjawab mereka untuk memastikan kita ni menyambut syawal dengan gembira. Tapi peliknya satu insan ni begitu kreatif dan unik kerana menggunakan bulan untuk menghasilkan seni photography. Org seni dan org gambar ni tahu lah mcm mana nak nilai seni tapi bagi Mah@mahu memang cantik dan boleh di gunakan untuk photoshoot nanti hehehe.. Korang hayati lah gambar2 yg sempat Mah@mahu ambil dari satu lama seni photography ni.. memang terbaik lah...




 





 



*Kredit kepada pengambil gambar tapi tak tahu kat sapa. Kalau nak copy pastikan kredit pada penghasil karya.