Mahamahu,

PapaRich Buka Puasa Bersama Blogger Samsung

Isnin, Ogos 05, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua pambaca dan juga peminat blog Mah@mahu ni moga anda bertambah sihat dan di berkati di bulan mulia ini. Tinggal beberapa hari jer kita nak sambut Syawal untuk berhari raya memang teruja sgt. Tapi malam2 akhir Ramadhan ini perlu kita penuhkan dengan amal ibadah kerana mlm terakhir adalah malam penggandaan pahala. Sedih pun ada bila Ramadhan bakal meninggalkan kita Insyallah moga kita ketemu lagi utk Ramadhan yg akan dtg amin..


Tapi bila akhir2 ni kalau nak pergi bazar Ramadhan pun dah tidak berapa ada nafsu sgtkan lebih senang kalau makan kat restauran. Begitu juga Mah@mahu dengan perjumpaan para blogger yg mengikuti program bersama Samsung. Terima kasih kepada Samsung dan juga mereka yg terlibat di sebalik tabir untuk aktiviti ini. Seronok dapat berkumpul lebih daripada 20 org blogger2 semua otai2 kat sana. Mah@mahu ni cuma tumpang glamor mereka jer and dpt kenal2.




Sebelum ni Mah@mahu selalu tgk kat blog jer rupa tapi bila tgk depan2 baru tahu ohhh mcm ni sebenarnya gelagat blogger. Tapi yg Mah@mahu perasan bahawa blogger Malaysia ni semua sepakat dan lebih ramah bila jmpa depan2. Kalau dalam blog tu memang sibuk update and cari trafik jer lah. Tapi tahniah pada blogger2 otai yg terpilih oleh Samsung untuk menang hadiah istimewa sempena dengan program Samsung Raya. Mah@mahu pun dapt gak lah habuan bersama rakan2 lain hehehe..


Tapi yg best kat sana pastinya tempat makan, maklumlah nak buka puasa nafsu membuak2 hehehe. Rupanya kat PapaRich Bangsar ni memang best dengan inviroment yg selesa serta makan yg memang sedap2. Blogger2 ni kalau dah dpt peluang makan apa lagi semua di mintanya hehehe. Walaupun tak ada buffet style kat sini tapi setiap menu yg di sediakan memang menarik dan memenuhi kehendak nafsu untuk makan. 




Ada makanan nasi sehingga ke makanan mee semua sedap2 belaka. Kalau nak tak tgk lah sendiri gambar2 makanan yg sempat Mah@mahu upload kat dalam ni, tapi bukan semua yg Mah@mahu makan ok ada makana blogger lain cuma tumpang ambil gambar ehehehe. Dari makanan tempatan kepada menu antarabangsa semua ada, Papa Chiken Chop, Papa Fish and Chip, Papa Nasi Lemak, Papa Curry Chicken dan byk lagi.



 


Lagi best bila time desert mlm tu semua org order mcm2 makana best, ada Papa ABC Special With Ice Cream, Papa Brownies with Ice Cream dan mcm2 lagi lah.. Semua org gembira mlm tu sebab dpt makan sedap2 dan dpt duit raya dari Samsung hehehehe.. Moga ikatan antara blogger ini terus di jalinkan di perkuatkan untuk kita sama2 beroleh kebaikannya. Seronok sebenar dpt jumpa blogger2 otai ni dapat kongsi cerita dan pengalaman serta tips2 berguna. Ada event lagi jgn lupa jemput Mah@mahu ok.. Selamat berpuasa and selamat hari raya.