Malaysia,

TV Era Baru Teknologi Internet ABNxcess

Sabtu, Jun 15, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam semua rakan dan juga pembaca blog Mah@mahu rajin2 lah komen kat sini dan bagi pendapat anda agar dapat di improve selalu. Baru2 ni Perdana Menteri telah melancarkan satu lagi stesen tv berbayar yg menawarkan saluran lebih daripada 50 saluran seluruh dunia. Menggunakan teknologi internet talian tinggi mampu memberikan saluran lebih jelas tanpa gangguan.
 

Asian Broadcasting Network (M) Sdn Bhd adalah penyedia kepada saluran ABNxcess yg menggunakan jalur lebar pantas dan lancar. Ia mampu menyampaikan pelbagai perkhidmatan pada masa mana-mana satu yang diberikan, yang paling biasa yang TV kabel, internet kelajuan tinggi dan panggilan suara di dalam sebuah bungkusan yang dikenali sebagai 'Triple Play'.
 

Ia leih stabil dalam semua keadaan hujan atau pun tidak kerana ia menggunakan jalur lebar. Ia juga tersedia dengan format HD untuk sesetengah saluran agar lebih jelas dan menarik untuk di tonton. Boleh dapatkan pada harga yang cukup berpadanan dengan pengguna di Malaysia. Namun hanya untuk masa awl hanya sesetengah kawasan sahaja yg mampu untuk melanggan saluran ABNxcess ini iaitu di sekita Lembah Klang dan juga Johor Baharu. Maklumat lanjut layari http://www.abnxcess.com dan melanggan sekarang.