Hadiah,

Design Poskad Anda Yang Istimewa Untuk Tersayang

Sabtu, Jun 01, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera semua rakan2 dan juga pembaca blog Mah@mahu. Dulu2 kita main pos2 surat untuk bercinta dan saling mengingati antara satu sama lain. Mesti byk kenangan masa pos surat tulis sendiri dan juga siap isi bedak lagi untuk wangi hehehehe. Tapi bila teknologi canggih datang telah lama org tinggalkan cara tradisional ini. Dengan adanya SMS dan Email di tambah lagi dengan adanya Twitter, Instagram and Facebook mempercepatkan lagi proses penghantaran masej ini. 


Tapi sebenarnya kita masih ada lagi cara tradisional yg telah di perbaharui menggunakan teknologi canggih. Sebelum ni kita pergi kedai nak beli poskad dengan design yg terhad sahaja. Tapi kini muka kita sendiri boleh terpampar dalam pokad yg special kita leh antar buat yg tersayang. Bukan sahaja buat teman istimewa malah untuk keluarga dan rakan2 yg terus di hati.


Pixajoy.com.my satu2nya company yg menyediakan khidmat mendesign poskad anda sendiri cara online dan siap dpt free lagi tau. Nak tahu free mcm mana baca lagi byk step ni hehehe. Tak adalah ini sempena dengan pertandingan "Parents' Day Photo Contest" sehingga 30 Jun 2013 masih ada byk masa anda untuk sertai dan dapat poskad percuma. Siap antar terus kepada insan yg anda hendak anta tak pelu pergi pejabat pos mudah cepat dan cantik.


Caranya mudah sahaja pergilah ke laman web www.pixajoy.com.my dan klik kepada button mcm kat gambar bawah ni. Lepas tu ikut step seterusnya yg ada pada pic2 kat bawah ni mudah dan cepat. Anda dah boleh upload gambar anda di sana dan nanti di sediakan platform utuk edit dan juga memasukan border. Lepas tu boleh masukan alamat dan juga masej khas anda kepada insan tersayang. Nanti pihak Pixajoy akan poskan poskad anda terus kepada alamat yg di berikan.


Mudahkan depat tak perlu bayar apa2 semuanya masih free selagi stok masih ada hehehe. Tak adalah selagi masih promosi. Selain tu juga mereka ada menyediakan perkhidmatan print gambar2 yang menarik dengan design yg terbaik untuk anda. Mudah jer untuk design guna laman web ini tak perlu susah2 ada template yg boleh kita gunakan. Boleh tgk design yg Mah@mahu telah buat sendiri ni dah sampai pun hehehe cantik kan. Kalau nak maklumat lanjut layari laman web pixajoy.com.my atau Facebook search Pixajoy and like.