Aktiviti,

Vuvuzela Terbersar Hanya di Sunway Lagoon

Ahad, Mei 05, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam semua rakan2 dan pembaca blog Mah@mahu. Setelah sekian lama menunggu untuk pelancaran permaianan baru di Sunway Lagoon akhirnya kini ia telah pun boleh di nikmati oleh semua rakyat Malaysia. Diberi nama VUVUZELA ia adalah pemainan air terbesar di Malaysia yg di bawa daripada teknologi Negara Canada. Sebesar 3,360 meter jauh lebih besar daripada saiz standard kolam renang sukan Olimpik. Wow tu paling terkejut memang besar gila lah. Peda ketinggian 30 meter dan juga panjang papan longsor sepanjang 125 meter ia adalah seakan sehebat sebuah jeram sungai yg paling bahaya dan bergelora di dunia.


Pada sambutan 20 tahun taman teman Sunway Lagoon pemainan ini menjadi satu lagi tanda kepada kehebatan dan keseronokan yg ada di taman teman tersebut. Bagi meraikan sambutan itu pihak Sunway Lagoon telah memberikan peluang kepada 20 org terawal setiap bulan untuk promosi harga RM 20 untuk masuk bagi menikmati mainan baru ini. Mah@mahu rasa nak pergi gak tapi nak dptkan peluang menjadi org terawal tu agak sukar. Maka Mah@mahu telah masuk contest di Nuffnang ini untuk mendapat peluang hebat itu.

 


Kenapa anda mahu menyertai Nuffnang untuk blogger hari keluar bermain di Sunway Lagoon? "Mah@mahu mahu rasai keseronokan permainan baru VUVUZELA hanya yang terbersar dan paling mencabar satu-satunya ada di Sunway Lagoon tiada tempat lain dan membuat hati ini rasa berdebar-debar sgt bila milhatnya".
Ini semua dapat Mah@mahu buktikan dengan video sehingga termimpi-mimpi Mah@mahu dalam tidur untuk rasai kehebatan tu tak sabar sgt. Tgk lah sendiri video ni sempat lagi kawn Mah@mahu rakam gelgat semasa tidur.


Lagi unik sebenarnya mainan ni pada waktu mlm ia bukan lah mainan biasa tapi menjadi lebih luar biasa kerana ia akan mengeluarkan warna-warni paparan lampu LED yang sangat cantik. Ia sebenarnya berupaya menunjukkan lokasi dan saiz luar biasa VUVUZELA dalam taman air di Sunway Lagoon pada waktu malam. Tak caya tgk sendiri gambar kat bawah ni tapi kalau nak rasai lagi best kena pergi sendiri ker Sunway Lagoon pada waktu mlm untuk tgk dengan mata kepala sendiri mengagumkan Mah@mahu nak pergi lah tgk sendiri.


Memang teruja lah nak pergi sana sendiri nak tgk and rasai kehabatan mainan baru yg terbesar pula kat Malaysia ni mana nak dpt lagi. Apa pun layari laman web Sunway Lagoon untuk maklumat lanjut atau tgk lagi gambar dan juga video2 menarik berkaitan dengan VUVUZELA ni di Facebook Sunway Lagoon. Mah@mahu nak pergi sana jom kawn2 jumpa kat sana main VUVUZELA.... Selamat berblog..