Alam Semulajadi,

Membasuh Dengan EcoBubble Menyelamatkan Dunia

Ahad, Februari 03, 2013 Mahamahu 0 Comments

Ramai tertanya apa kaitan membasuh dengan menyelamatkan dunia? Apa yg boleh kita buat untuk menyelamatkan dunia dengan membasuh? Saksikan video di bawah dan anda tahu jawapannya...


Kelakar kan bila tgk beruang kutub yg sepatutnya warna putih boleh basuh bulunya dengan menggunakan mesin basuh mesra alam ini. Lepas tu terus jadi putih semula bulunya dan terus ajak kawn2 dia basuh bulu gunakan mesin basuh sama. Heheheheh. Itulah dia Mesin Basuh Samsung EcoBubble daripada Samsung yg mesra alam dan jimat tenaga.


Mesin basuh paling sejuk yg ada di dunia kerana anda boleh membasuh baju dengan air sejuk tanpa menghasilkan tenaga panas daripada mesin. Yg paling penting ia asalah mesin basuh yg dapat mengurangkan penggunaan tenaga elektrik dan di situlah peranan penyelamat alam sekita berfungsi. Suri rumah tidak perlu risau untuk menggunakannya bila2 masa kerana penjimatan paling tinggi dalam keluarga mesin basuh setandingnya.


Mesin Basuh Samsung EcoBubble pasti di lengkapi dengan ciri2 lain yg menyokong kehebatan pada mesin ini. Paling senyap dengan teknologi pengurangan getaran di pasang sensor canggih pada mesin ini untuk pengimbangan bagi mengirangkan bunyi yg terhasil adalah teknologi paling penting dalam mesin ini. Walau di masukkan dengan beban pakaian yg banyak tetap tidak berbunyi dan senyap ketika membasuh. Di tambah dengan 'Digital Inverter Motor' yg di gunakan utk pengurangan tenaga elektri dan memberi ketahan lebih lama kepada engine Mesin basuh Samsung EcoBubble ini.


Bila membeli mesin basuh pasti ramai akan mencari mesin yg menjaga fabrik daripada rosak. Itulah sebab Mesin Basuh Samsung EcoBubble di cipta dengan Diamond Drum bagi membelai dan memelihara stuktur asal pakaian walaupun di basuh berkali-kali. Anti-limescale pemanas seramik Rendah penyelenggaraan mengurangkan kalsium membina-up dan tahan lebih lama adalah antara teknologi yg ada dalam mesih ini.


Wow mesin basuh pun dah macm telephone pintar sekrang masing2 mencari yg terbaru dan tercanggih untuk kemudahan pengguna. Kita sebagai pengguna bijak kena pandai mencari yg terbaik dan paling penting ia mampu menyelamatkan dunia dan alam sekitar walaupun menggunakan teknologi. Mesin Basuh Samsung EcoBubble adalah pilihan yg bijak untuk pengguna bijak. Maklumat lanjut untuk ciri2 lain yg ada pada mesin ini boleh layari laman web Mesin Basuh Samsung EcoBubble.