Lisa Surihani Dan Blogger - Buddyz Never Apart

Salam semua kawan2 dan pembaca blog Mah@mahu. Lama sgt sebenarnya menantikan untuk video yg telah di rakamkan tahun lepas bersama Lisa Surihani. Gembiralah bila video tu dah siap dan dpt tgk hasil yg cukup hebat. Sebelum ni Mah@mahu dah buat di sebalik tabir untuk pembikinan video ni kalau nak baca kena tgk sini [klik sini]. Walaupun watak Mah@mahu tak byk dan tak besar tapi ok lah gembira sebab masuk gak muka yg tidak seberapa ni dalam video tu hehehe..


Kalau kawn2 pandai teka lah time mana Mah@mahu kuar dalam video ni. Hehehehe seronok dan teruja sebab ramai kawn2 blogger lain ada dalm tu gak. Bila lah dpt kumpul lagi time2 masa ni sibuk sgt semua kan. Apa pun harap hubungan blogger terus kekal selamanya Insyallah..