Malaysia,

Jom Tiket Percuma Penerbangan Air Asia Hari Ini

Selasa, Januari 08, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera semua rakyat Malaysia dan juga pembaca blog Mah@mahu moga anda gembira selalu dan bahagia. Begitulah pengumuman daripada Perdana Menteri Malaysia yg membuatkan hati setiap rakyat Malaysia gembira. Mana tidaknya tiket percuma untuk penerbangan dalam negara akan dibuka kurang daripada 24 jam sahaja lagi hari ini.


Baru-baru ini PM telah membuat pengumuman tentang Program Integrasi 1 Malaysia antara kerajaan dengan penerbangan tambang murah Air Asia untuk memberikan 10,000 tiket percuma kepada semua pelanggan. Berkongsepkan sapa cepat dia dapat tempahan tiket boleh mula di buat dari jam 12tgh malam ini hingga 24jam berakhir pada 12 tgh mlm 9 haribulan iaitu esok. Jadual penerbangan pula adalah pada 14 January 2013 hingga 4 February 2013 wow sempat lagi tu rancang perjalanan kita.


Satu lg inisyiatif kerajaan Malaysia utk rakyat yg berbilang bangsa dan taraf hidup ini. Harap berkesempatan lah untuk membeli tiket ini kerana surcaj bahan api adalah di kecualikan dan cuma cukai lapangan terbang sahaja di kenakan kepada penumpang tak adalah percuma 100%. Tapi masih murah untuk kita pergi ker Sabah, Sarawak dan semenanjung Malaysia. Apa lagi mlm ni tunggu sahaja depan laptop and pc masing2 kerana tawaran hanya untuk satu hari sahaja.


Follow Mah@mahu di sini..

Twitter : @mahamahu
Facebook : mahamahu
Instagram : Mahamahu
Youtube : Mahamahu