Aktiviti,

Hanya Berikrar Dan Anda Menang Telefon Pintar

Sabtu, Januari 05, 2013 Mahamahu 0 Comments

Salam semua rakan2 dan juga pembaca yg menyokong blog tidak seberapa ini namun tinggi nilai sokongan anda pada Mah@mahu. Tidak akan di lupakan dan akan di hargai. So untuk menghargai anda Mah@mahu nak kongsi peluang untuk anda menang hadiah lumayan dengan menjadi pengikrak di blog anda. Bukan pengikrar organ hehehe tapi menjadi blogger bertanggungjawab dengan mudah sahaja. Nak menang telefon pintar kat bawah ni tak...
 
Blogging Bertanggungjawab 2013 adalah kempen nasional yang dimulakan oleh Crowdpot menyeru seluruh masyarakat dalam cloud blogger di Malaysia untuk perhimpunan dan menyokong iklim etika di blogosphere untuk manfaat bersama. Niat anda untuk menyertai ikrar dalam perhimpunan sepanjang tahun ini menunjukkan bahawa anda mengambil berat tarhadap jenayah blogger yg makin berleluasa. 


Matlamat kempem ini adalah - 1,000,000 Ikrar, 2000 Bloggers, 9 Jenama. Berdiri untuk 1 Blogging Bertanggungjawab, dan semua ini, dalam tahun 2013. Jadi anda amat2 di perlukan untuk menjayakan semua jumlah ini kerana sokongan anda adalah kekuatan kepada kempen ini.


Tembok Ikrar yang dibentangkan oleh Ninetology merupakan inisiatif pertama yang bertujuan untuk mendapatkan 99.999 orang untuk mengikrarkan sokongan Blogging Bertanggungjawab. 99.999 janji adalah sebahagian culmulative matlamat besar melibatkan 1 juta pengguna internet di Malaysia.


Bagi anda semua yang ikrar juga akan diberi ganjaran! Ninetology akan memberikan peranti pintar kepada pemenang bertuah apabila ikrar setiap 999. Jadi bertindak sekarang! Jom like kat Fcebook Ninetology ini dan anda hanya perlu menjadi pengikrar ker 999 dan bepeluang untuk menang. Serta jng lupa untuk membuat kempen Blogger Bertanggungjawab 2013 di blog anda seperti yg telah Mah@mahu buat ini [klik sini]. Senang jer mudah jer anda bukan sahaja menjadi mereka yg bertanggungjawab tapi menang hadiah..






0 Pandangan: