Astro,

Fear Factor Selebriti Malaysia Cabaran Minggu Kedua

Ahad, Januari 06, 2013 Mahamahu 0 Comments

Setelah selesai cabaran minggu kedua bagi selebriti di Capetown untuk Fear Factor Selebriti Malaysia mlm tadi. Memang cabaran kali ini menguji kekuatan fizikal dan mental peserta untuk melawan ketakutan mereka secara bersorangan depan mata. Dapat lihat ada yg boleh mengatasi rasa ketakutan itu dan ada pula yg kalah dan mengalah dalam ketakutan itu. Adat dalam pertandingan ada yg akan menang dan ada yg akan tersingkir pada minggu kedua ini.


Itu lah yg berlaku kepada pasangan Didie Alias dan suami apabila Aaron Aziz mengumumkan mereka terpaksa meninggalkan gelanggang Fear Factor Selebriti Malaysia minggu kedua. Akibat ketakutan yg amat sgt Didie untuk menghadapi cabaran mengangkat ular mengakibatkan mereka tersingkir. Ia di tambah pula dengan masa yg tidak begitu pantas Didie bersaing dengan Ezlyn dalam cabaran kedua menjadikan mereka peserta paling bawah sekali untuk minggu ni. Namun tabik perlu di berikan kepada Didi and suami kerana berari untuk menyahut cabaran sebagai peserta paling senior dalam semua peserta lain.


Tahniah di ucapkan kepada pasangan pelakon Dazrin dan Hairul kerana menjadi juara untuk minggu kedua sebagai peserta paling pantas untuk kedua2 cabaran ini. Mereka berjaya menghabiskan cabaran ular dengan tenang dan juga berjaya untuk cabaran ketinggian bagi pusingan kedua. Berjaya membawa pulang RM10k bagi juara mingguan. Namun bagi peserta lain juga memberi cabaran hebat dalam Fear Factor Selebriti Malaysia minggu ini tak menghampakan.



Dah tgk aksi sebenar mereka pada hari pertandingan tu layan lak video di sebalik tabir yg di rakamkan sepanjang cabaran minggu kedua ini [klik sini]. Melihat bagaimana Aaron Aziz sampai demam2 pada hari tu. Selain tu juga lihat bagaimana mereka membuat persiapan untuk hadapi semua cabaran. So tak sbr nak tunggu  minggu depan dengan aksi lebih bahaya dan menakutkan di Fear Factor Selebriti Malaysia. Jom liek facebook Fear Factor Malaysia dan tgk gaambar2 terbaru. Gambar dlm ni pun ambil kat sana thanks Astro hehehehehe...


Follow Mah@mahu di sini..

Twitter : @mahamahu
Facebook : mahamahu
Instagram : Mahamahu
Youtube : Mahamahu