Product Elektrik,

Ninetology Gergasi Baru Di Asia Tenggara

Isnin, Disember 31, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam semua pembaca blog Mah@mahu moga terus baca and comment review2 yg telah di buat. Ni pun nak baut review tentang satu company international yg telah pun bertapak di Malaysia. Kalau sebut nama NINETOLOGY mesti ramai tak berapa nak kenal. Sebenarnya meraka adalah antara salah satu pemain dalam industri teknology telefon pintar dan juga tablet. Mereka juga ada product sendiri yg telah di hasilkan daripada kajian serta pendapat semua pengguna telefon di dunia.

 

NINETOLOGY adalah platun profesional yang berpengalaman dan serba boleh, yang sangat mahir dengan internet dan juga penyelesaian mudah alih. Ia adalah pemain penting dalam peranti mudah alih teknologi pengeluaran dan mereka telah berkembang dari segi saiz, sepenuhnya & mempunyai ODM besar dan pembuatan OEM. Pelbagai rupa dan fleksibel dalam menyesuaikan product untuk mewujudkan tahap yang dalam berbeza reka bentuk yg khusus untuk setiap pengguna yang unik. Wow mesti ramai peningkan apa yg di maksudkan tapi sebenar lebih jelas mereka bukan sahaja menghasilkan product telefon atau tablet malah untuk memudahkan wifi di gunakan mengikut kehendak pengguna. 


Di sini adalah antara product hasilan caripada company yg telah 10 tahun dalam industri ini. Terdapat dua jenis product utama iaitu telefon dan juga tablet. Bagi telefon mereka ada berbagai jenis mahupun fungis yg mengikut kesesuaian pengguna dan juga memaksimakan penggunaan sesebuah telefon itu sendiri.



Di sini pula adalah tablet yg juga menjadi pesaing kepada tablet atau pad yang ada di pasaran sekarang. Bukan mudah tapi ia adalah cabara kepada meraka untuk memastikan ia mengikut kehendak pengguna.


Jadi setiap karya yg terhasil adalah tepat serta mempunyai ciri2 terbaik. Bagi memastikan ia sampai kepada pengguna mesti ramai tertanya2 dimana mahu untuk mendapatkan barangan ini di pasaran. Sebenarnya mereka telah ada di serata Malaysia dan telah membuka satu  pusat service yg di panggil 9Care di negara kita. Di sini adalah cawangan2 yg boleh anda dptkan segala product atau membeli product ini terus di outlet2 berhampiran anda.

Tengah
Pusat Dagang Setia Jaya, Petaling Jaya
The Summit Subang USJ
Shaw Centre Point, Klang
The Heritage Village, Sri Kembangan
Axis Atrium (Axis pandan)
Low Yat Plaza
Pertama Complex, Jalan TAR

Pantai Timur
Jalan Syed Hussein, Kuala Terengganu
Wisma ALS, Kuantan Avenue, Kuantan

Sabah/Sarawak
Jalan Datuk Abang Abdul Rahim, Kuching
Asia City, Ruang Singgah Mata 2, Kota Kinabalu

Utara
Great World Centre, Ipoh
Taman Pertama, Taiping
New Lane (Lorong Baru), Penang
Jalan Penjara Lama, Alor Star Kedah

Selatan
Jalan Sultanah, Batu Pahat Johor
Taman Johor Jaya, Johor Baharu
Taman Peringgit Jaya, Melaka

Namun tanggungjawab paling besar NINETOLOGY ini adalah menjadi penaja kepada kempen Blogging Bertanggungjawab 2013. Mana nak tahu boleh baca kat sini [klik sini] Mah@mahu ada buat review untuk kempen ini. Anda juga masih tidak terlambat untuk menjadi blogger bertanggungjawb kerana ia menekankan 11 ikrar anda sebagai blogger bertanggungjawab. Selain itu juga anda mampu meraiah hadiah lumayan dalam kempen ini senang bukan hehehehe.


Untuk maklumat lanjut anda boleh dapatkan segalanya dengan menghubungi detail di bawah ini.

Website : http://www.ninetology.com/malaysia
Facebook : https://www.facebook.com/NinetologyMalaysia
Phone : +6(03) 5569 3233
Fax : +6(03) 5569 3218
Alamat : Lot 6, Jalan Pensyarah U1/28, Hicom Glenmarie Industrial Park, 40150 Shah Alam, Selangor


Follow Mah@mahu di sini..

Twitter : @mahamahu
Facebook : /mahamahu
Instagram : Mahamahu
Youtube : Mahamahu


0 Pandangan: