Nak Hadiah Percuma Di Genting Higland

Tak lama lagi akan tiba sambutan Hari Natal di seluruh dunia. Pasti ramai kanak2 kristian gembira menunggu saat ini mana tak dapat hadiah daripada Santa Home memang best lah. Tapi lagi best Santa Claus ni turun di Malaysia. Dah lama dia turun sejak dari 3 hingga 26 Disember 2012 hanya di Genting Higland. Nak tgk sendiri boleh ke sana nanti pasti anda akan dapat hadiah misteri [klik sini].


Tak sbr rasa nak meraikan kegembiraan di sana. Bawa keluarga dan anak2 semasa cuti sekolah ini sgt2 sesuai. Tapi hati2 dan pilih masa sesuai kerana sekrang musim hujan. Apa2 pun kita 1 Malaysia meraikan semua perayaan untuk bersama2 begermbira. Hiburan untuk org dewasa pun ada gak nak tahu apa [klik sini]. Nak tahu apa aktiviti yg akan di buat nanti kat sana rancang percutian anda dengan jadual di bawah.


Untuk maklumat lanjut [klik sini] anda pasti tidak akan rugi kerana keriangan bersama kegembiraan dengan keluarga di dalam percutian anda nanti ok. Jom ramai2 ke Genting Higland musim percutian ini....Percutian tanah tinggi yg sungguh hebat dan mengakgumkan sehingga ke peringkat antarbangsa... Hanya ada di Malaysia tanah air tercinta. 





0 comment... add one now