Astro,

Gambit Juara Fear Factor Selebriti Malaysia

Isnin, Disember 24, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam sejahtera kepada semua rakan2 dan juga pengikut blog Mah@mahu. Fear Factor Selebriti Malaysia kini akan menjadi fenomena kepada peminat industri hiburan tanah air. Menggabungkan seramai 30 org peserta terdiri daripada barisan pelakon, penyanyi, pengacara dan juga ahli sukan menjadikan ia cukup meriah. Yg lagi best pengacara racangan realiti ini menjadi kegilaan kepada peminat di Malaysia siapa lagi kalau bukan Aaron Aziz. 


Namun pengumuman daripada Gambit bahawa beliau bakal menjadi juara Fear Factor Selebriti Malaysia bakal di tentang 29 org peserta lain. Adakah mampu beliau untuk mengatasi peserta lain untuk semua cabran dan sampai ke akhir episod nanti. Tapi tu semua adalah andaian kepada peminat kalau nak tahu kena saksikan sendiri program ini yg akan mula di tayangkan pada 29 Disember 2012 di Astro Ria. Saksikan Trailer untuk program ini bagaimana artis2 ini di cabar dan menghadapi kesukaran untuk meneruskan cabaran Fear Factor Selebriti Malaysia ini. 


Anda juga boleh dapatkan maklumat setiap aktiviti peserta dan juga gambar2 terkini untuk artis kegemaran anda ini di facebook Fear Factor Malaysia sendiri. Like dan ikuti segala pekembangan mereka termasuk lah anda boleh twittebersama dengan artis2 Fear Factor ini dengan mentwitte di twitter Fear Factor Malaysia live bersama mereka dan akan di update setiap masa.


Setiap Sabtu
9 malam
Astro Ria