Aktiviti,

Chill Out Di Chatime

Sabtu, Disember 29, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam semua pembaca moga terus gembira dan berbahagia dengan insan tersayang dan juga meraka yg berada berhampiran anda. Hargai mereka kerena meraka tidak akan dtg kembali setelah pergi selamanya. Jng kita sesali apabila sudah terjadi fikir2kan.. Wahh dah mcm ahli pakar motivasi lak hehehe cuma ingat mengingati sahaja sesama manusia.  Itu lah yg Mah@mahu buat bersama kawn apabila menghabiskan masa bersama dengannya walaupun hanya untuk beberapa jam. Tetapi itu yg akan jadi memori terbaik dalam perhubungan.

 
So bila dah chill out ngan kawn ni kenalah pergi tempat2 terbaik dan seronok. Jadi cuti sempena dengan krismas lepas Mah@mahu telah bersama kawn Fairuz berjalan2 di area Bukit Bintang. Memang ramai gila org and best sgt. Jalan seharian penat dan rasa nak santai berehat sambil minum2 petang dan malam sgt sesuai bila tgk signboard Chatime Gallery di Lot 10.
 
 
Tak pernah cuba tapi my friend yg kata best and sedap apa lagi chill lah kat situ dengan suasana dan enviroment yg santai serta cool di tgh kota metropolitan ni. Berbaris juga lah org hari tu membeli mungkin memang sedap kot. Jadi bila tunggu turn bebaris tu ternampak ada promosi untuk perisan baru dari buhan Laici. Maka Mah@mahu terus cuba untuk menikmati kesedapan dan keaslian rasa buah2 bersama dengan yalkut dan juga jeli di dalamnya.
 

 
Wow tak sangka gak bila sedut memang sedap and rasa lega di tekak. Sesuai dengan citarasa Asia mcm kita ni. Actually byk perisa ada kat situ rambang mata gak nak pilih mana satu. Ada yg jus buah-buahan, ada green tea, ada yg berasaskan susu dan ada juga special mix. Kita leh campur2 untuk merasai lebih daripada satu perisa dalam tu. Hirupan pertama tu kita dapat rasa gabungan semua perisa itu bersatu dalam satu minuman yg relax dan santai.
 
 

So dah penat kaki berjalan berehat kat Chatime memang terbaik lah. Time tghari, petang atau mlm memang best. Sambil tu boleh cuci mata tgk gelagat org ramai yg ada kat sana. Pastu layan fb and twitee bersama kawn2 best. So ia simple anda ringan untuk kita nikmati dalam kesesakan suasana di Bukit Bintang tu. Kalau rasa nak minum sabil jalan2 dan juga berborak ngan kawn pun boleh gak kan.


 
Apa pun memang best kuar kalau tak singgah Chatime lepas ni mcm tak lengkap lak perjalanan seharian kita. Tak kira kat mana pun asalkan ada cawangan Chatime mesti kena singgah. Kat KL ni jer pun dah byk cawangan Chatime boleh dpt. Jadi tak ada masalah kalau nak rehatkan kaki dan basahkan tekak dengan air yg sedap ni. Lebih kurang mcm ABC gak cuma dia lebih moden lah hehehehe.... Apa pun kawn2 singgah Chatime ok kalau rasa penat bershopping ngan kuarga atau kawn2.