Astro,

Aaron Aziz Excident Di Fear Factor Selebriti Malaysia

Sabtu, Disember 22, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam semua pembaca blog Mah@mahu. Rajin2 lah singgah dan comment kat sini ok dan kalau anda perasan blog Mah@mahu ada header baru bersempena dengan Fear Factor Selebriti Malaysia yg akan di tayang bermula 29 Disember setiap hari Sabtu jam 9 mlm di Astro Ria. Sebab apa promote Mah@mahu telah mencuba sendiri cabaran Fear Factor baru2 ini untuk team blogger nak tgk [klik sini].


Seperti semua tahu knp muka Aaron Aziz yg menjadi muka depan Fear Factor Selebriti Malaysia bukan kerana dia peserta tapi dia adalah pengacara bagi program realiti ini. Haaaaa menjerit2 lah peminat Aaron Aziz bila tgk dia mengacara nantikan. Sebenarnya Aaron tidak lah kemalangan serius cuma Aaron melakonkan stun untuk preview Fear Factor Selebriti Malaysia. Nak tgk tunggu nanti akan di siarkan.

Kat sini Mah@mahu nak perkenalkan team artis yg telah sertai Fear Factor Selebriti Malaysia. Mereka ni memang lah tak takut bukan sahaja artis lelaki ada juga artis wanita. Tak caya korang tgk lah senarai peserta yg telah di bahagikan kepada 15 kumpulan ini. 




So pada mereka yg ada minat mana2 artis tersenarai kat sini jng lupa bagi sokongan anda pada mereka. Hehehe nak tgk sapa lah artis yg akan menangis terjerit2 masa buat cabaran. Sebab mereka mengadakan ujian di negara Afrika. Wow best lah harap Dr Faiz leh menang lah sahut semua cabaran. Dia memang serba boleh lah jadi angkasawan leh, jadi chef masak leh, ni nak uji ketakutan lak best lah dia. Jadi saksikan rancangan ini menemui anda. Dapatkan gambar terbaru dan aktiviti artis2 ini layari Facebook Fear Factor Malaysia.

Setiap Sabtu
9 malam
Astro Ria




0 Pandangan: