Terima Kasih

Mylaunchpad dan Zalora Terima Kasih

Ahad, November 11, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam semua rakan2 dan juga pembaca blog Mah@mahu harap selalu singgah blog tak seberapa ni dan bagi pendapat serta comment2 membina untuk Mah@mahu ok. Hari ni happy sgt dpt berita gembira lagi. Tak sangka sangat buka2 jer email and baca ternampak email yg berbunyi seperti di bawah.


Terima kasih kepada MyLaunchpad dan juga Zalora Malaysia kerana telah memilih Mah@mahu salah seorang pemenang contest anjuran mereka. Memang ada cuba masuk masa tu kat Mylaunchpad ada buat mencari yg bertuah untuk penyertaan ker 100, 200, 400, 600 dan byk lagi lah. Tak sangka lak usaha masuk hari2 berhasil. Hadiahnya berupa baucer membeli belah di portal online terbesar mana lagi kalau bukan Zalora.


Dapat baucer RM100 terus saja membeli belah kat Zalora. Memang dah aim satu kasut ni dari hari tu lagi. Nak beli tak ada duit jer dah dapt jer baucer ni terus login and beli. Kebetulan memang ada saiz dan juga rekaan yg cantik lah. Kawan2 semua pun boleh beli kat Zalora barangan dia up to date dan harga berpatutan. Yg best penghantaran percuma sampai ke depan pintu. 


Cuma jng jadi mcm kes lepas sudahlah ok [Klik sini]. Tapi sekali lagi terima kasih kepada Mylaunchpad.com.my dan juga Zalora.com.my dua portal untuk membeli belah. Kalau kawn2 nak tahu Mylaunchpad.com.my ni adalah portal yg berbagai ada bahagian gosip artis, anda jugak boleh membeli tiket wayang dan juga bermain games dalam tu, bak kata org mcm2 lah ada. Best lah terima kasih semua.....