Peraduan,

Whiskas Peraduan Si Comel Sihat Meownawan

Sabtu, Oktober 06, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam semua pembaca blog Mah@Mahu moga sihat dan bahagia selalu. Kali ini entry daripada Whiskas menjadi bahan makanan khasiat untuk mata sihat dan bulu yg menawan bagi kucing anda. Mesti ramai kat sini memiliki kucing yang cantik dan menawan. Mcm2 tips di gunakan untuk pastikan kucing kita sihat dan sentiasa cantik. Yang pasti kucing sekrang menjadi teman manusia kerana ia sebahagian daripada trapi untuk mengawal emosi manusia tak caya cuba lah.


Whiskas dengan khasiat memberi mata dan bulu kucing anda sentiasa sihat mencari kucing2 yang paling cantik di Malaysia. Tugas anda mudah jer hanya undi kucing kesayangan Mah@mahu. Pasti cantik dan menawan sekali. Untuk mengundi like page Whiskas dan search gambar kucing Mah@mahu dengan menaip nama Nur Bistari seperti di bawah. Atau boleh clik di sini saja [Klik Sini].


Selepas itu akan keluar 3 keping gambar kucing peliharaan Mah@mahu dan keluarga. Semua masih muda lagi tak sampai umur setahun. Dah banyak sangat kucing Mah@Mahu ni tak terdaya nak jaga. Lepas klik gambar kucing Mah@Mahu seperti di bawah.


Anda kena bagi bintang kepada gambar kucing Mah@mahu itu. Bagi mengikut kecantikan bulu dan mata kucing Mah@mahu. Pasti korang tgk dan tergodanya dengan kucing Mah@mahu tu. Tapi anda hanya boleh undi untuk sekali sahaja sehari. Lepas tu dtg lagi kemudian hari untuk meneruskan untdi sehinggalah 30 Oktober 2012. Jadi sapa2 nak join marilah..


Whiskas menjadikan mata bersinar dan bulu yang bekilat untuk kucing cantik di Malaysia.