Sapa Rakyat Johor Nak Tanah?

Salam semua rakan2 dan juga pembaca blog Mah@mahu agar sihat dan gembira selalu bersama insan tersayang hendaknya. Hari ni penuh gembira maklumlah dah minggu gaji mesti ramai dah plan dan buat perancangan apa yg hendak buat dengan gaji tu kan. Harap semua pandai bebelanja dan jimat untuk masa depan bersama kan. Mah@mahu ni pun nasihat untuk diri sendiri maklumlah asyik sengket jer tapi jng risau semua peserta kontest Mah@mahu hadiah anda semua dah ada hehehehe...

Hari ada satu perkara pelik berlaku kat Mah@mahu. Tadi masa tgh keja tiba2 jer dpt satu sms misteri daripada insan tidak di kenali. Sms pun mcm tak ada kaitan jer dengan Mah@mahu ni. Tak tahu nak ckp adakah ini hanya kempen pilihanraya atau apa entah lah. Kalau nak tahu baca kat pic bawah ni....


Korang rasa ini apa kes yer.. Tiba2 jer dpt dari no tak di kenali lak tu. Kalau yer pun Mah@mahu ni bukan lah org Johor layak ker hehehehe.. Apa pun ni mungkin hanya pancing undi untuk PRU yg bakal tiba nanti. Nasib tak mudah terpedaya harap rakan2 lain pun tak terpedaya ok... Kalau ada yg dpt leh kongsi gak sms merepek ni. Tak mungkin akan ada lagi byk sms2 mengarut mcm ni siap sedia lah ok....