Hadiah,

Panggilan Akhir Contest Mahamahu.com

Sabtu, Jun 30, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam semua rakan2 dan juga pembaca blog Mah@mahu yg tidak seberapa ada ni. Moga dpt sedikit sebanyak info untuk di kongsi bersama anda semua. Tup tup diam tak diam rupanya dah nak masuk Julai 2012 dah. Dah lepas separuh tahun untuk 2012 ni yer. Contest Mah@mahu pun dah sampai kepada penghujungnya iaitu hari ini 30 Jun 2012 pada jam 12.00 tgh mlm. Pada yg baca ini sempat lagi nak sertai ok. Jutaan terima kasih kepada mereka yg telah sertai dan meriahkan contest ini.

Kat sini Mah@mahu akan update senarai terbaru yg telah di terima sehingga 12 mlm semalam. Harap2 tak ada yg tertinggallah. Kalau ada nama yg tak letak atau nama yg salah link ker sila maklumkan ok.

Muhamad Luqman Bin Hussin
Nur Athirah Bt Yahya
Muhamad Nur Hazwan b. Latip
Sya isya
Saiful Basri Bin Abdullah
Nur Nadira Binti Abdul Razak
Rochelle Liong
Nur Izzati Bt Khashim
Zul & Azizi Boarding Pets
Khalsum Abdul Hamid
Nur Anisah
Normas Binti Mohd Noah
Miss Chillax
Zaleha Mohamed
Noorlina Ahmad Mirza
AINA AMIR
YUMIDA
Anis Farina

Mereka ini memang hebat lah kerana sudi luang masa dan ruang kat blog mereka untuk menulis bagi contest ini. Mah@mahu dah dpatkan semua hadiah untuk 50 pemenang akan update nanti maaf lambat sikit update hadiah barangan exclusive Mah@mahu. Tapi harap anda bukan sahaja dpt hadiah tapi dpt juga tukar link bersama Mah@mahu yg tidak seberapa ini. Pada yg masih nak sertai belum terlambat sehingga tgh mlm ini sahaja dan ia tidak akan dilanjutkan lagi harap maklum.