Makan Malam Bersama Tuan Guru Dato Nik Aziz

Salam kepada semua pembaca blog Mah@mahu moga sihat dan gembira selalu hendaknya. Hari penuh bahagia ini di mulakan degan rasa syukur kehadrat Ilahi dengan limpah dan inayahnya dapat kita teruskan kehidupan dengan aman dan penuh sentosa. Jng kita rosakan semua kebahagian ini dengan perkara yg kita sendiri rasa tak puas hati. 

Tapi hari ini dah terima satu lagi sms daripada no yg sama berkaitan dengan pilihan raya gak. Pelik2 org yg hantar ini adakah org politik sendiri atau org yg menjadi batu api untuk meraka ni. Nak percaya atau tidak susah sebab kadang2 perkara tu mcm tak logik. Nanti byk sgt dpt sms mcm ni ada gak yg kena buat aduan kat SKM ni heheheheh... Baca lah sms yg Mah@mahu terima hari ni lagi tak berkaitan....


Mcm mana ni nak pergi tak hehehehe... Memang tidak lah kan. Byk lagi keje nak buat ni. Tapi pada yg rajin sms kat Mah@mahu ni adalah amaran akhir sebelum Mah@mahu buat laporan kat SKM ok. Ingat tu tak mau lah sms2 PRU ni bosan. Mah@mahu dah tahu mana nak pilih dan dan pasti Mah@mahu akan pergi mengundi ok.

Rakan2 lain jng lupa untuk mendaftar mengundi hehehe. Kerana mengundi menentu masa depan negara kita. Jom ramai2 mendaftar untuk mengundi jng abaikan tanggungjawab kita sebagai pengundi yg layak.