Hadiah,

Eyriqazz VS Denaihati Persaingan Lelaki Kacak

Sabtu, Jun 23, 2012 Mahamahu 0 Comments

Salam semua rakan2 dan juga pembaca blog Mah@mahu moga sihat sentiasa dan murah rezeki hendaknya. Kini tiba masa Mah@mahu nak menguji tahap SEO untuk sebuah pertandingan anjuran nama2 otai dalam sunia blog ini. Sapa lagi kalau bukan Mr Denaihati dan Mr Eyriqazz. Dua brader yg ckup bepengalaman dalam dunia blogging ini ingin berkongsi kejayaan dan kemewahan mereka.

 

Sapa tak kenal kepada Denaihati dengan slogan Hidup Untuk Memberi selalu sangat menganjurkan contest untuk blogger2 dan juga pembaca blog beliau. Murah hati sungguh bro ini sebab tu rangking beliau tinggi. Pernah menyertai contest kat Denaihati ini tapi tak berjaya harap2 doa kali ini berjaya lah dpat perhatian daripada owner blog otai ini.


Satu lagi blog yg cukup aktif dengan entry2 menarik dan menawan hati untuk membaca. Seorang bro yg kacak hehehhe bodek ni. Eyriqazz juga nama blog yg glamor ini rajin juga membuat contest2 termasuk yg terbaru ini. Dengan menggunakan slogan Great Teacher Onizuka ini tidak loket ilmu untuk berkongsi bersama blogger lain. 

Hadiah yg di tawarkan cukup menarik  : 

1st Prize - RM200 Cash + 20,000 trafik dari Denaihati.com
2nd Prize - RM100 Cash + 10,000 trafik dari Denaihati.com
3rd-5 prize - 5,000 trafik dari Denaihati.com
Entri Pilihan terbaik - RM100 Cash