Pengumuman,

Careeron9.com Tawar Jawatan Kosong

Isnin, Mei 21, 2012 Mahamahu 0 Comments



Ada seorang penganggur ? Tiada pekerjaan. Baru tamat pelajaran dari Universiti mahupun SPM dan ingin mencari pekerjaan?
  
Salam kepada semua kawn dan juga pembaca blog Mah@mahu moga sihat dan bahagia. Hari ni nak tolong kawn yg tengah mencari kerja kerajaan atau swasta. Ramai yg bertanya mcm mana nak cari kerja senang dan kat mana boleh dpt kerja mudah. So Mah@mahu nak suggest kepada pembaca terutama lepasan Universiti untuk menjengah ke laman Careeron9.com byk iklan jawatan kosong dalam ni bagus.

Paling banyak sekali iklan jawatan kosong untuk agensi kerajaan mesti ramai yg nak cuba kan. Tak salah kita mencuba, kita tak tahu kat mana rezeki kita kalau lekat untung lah kan. Ada juga kalau yg nak jawatan kat company swasta, mana tahu nak gaji tinggi kan huhuhu boleh gak masuk sini Careeron9.com. Kalau teringin untuk kerja luar negara seperti di Singapura ada juga di tawarkan kat sini byk.

Sapa cepat dia dapat sapa tak cuba dia melepas mcm tu lah peribahasa Mah@mahu hehehe... Tak rugi mencuba cari jng tak cari so pada kawn2 dan pembaca mencari kerja di sini tempat sesuai untuk anda pada yg lepasan SPM pun ada gak boleh cuba. Klik link di bawah untuk maklumat lanjut.


Iklan Jawatan Kosong