Article,

Bila ERA Naik Hot Turun

Khamis, Mei 03, 2012 Mahamahu 0 Comments



Salam semua pambaca blog Mah@mahu dengan image baru dah style lebih simple ini harap2 ramai lagi pambaca blog ini hehehe.. Ini tektik untuk mendapat rangking teratas dalam senarai blog Malaysia hehehe tak ada lah ini cuma perubahan untuk mencair angin baru. Sebut pasal rangking baru2 ini telah di keluarkan Pengukuran Pendengar Radio Nielsen Liputan 1 bagi awal tahun 2012. Dimana mengejutkan apabila Radio ERA yg pernah unggul satu masa dulu telah kembali naik rangkin daripada radio2 lain.

Tahniah di ucapkan kepada radiao ERA atas pemilihan pendengar mungkin kerana strategi mereka meletakkan penyampai radio yg lebih bepengaruh seperti Johan menaikkan rangkin ini. Ye lah Johan punbaru menang Pelakon Paling Popular tak mustahil radio beliau pun popularkan. Itu adalah strategi yg menjadi sgt buat ERA. Yg legi hebat tempat kedua dan ketiga juga di ungguli radio daripada syarikat yg sama iaitu radio Sinar dan THR. Wahh pulun habis kali ini.

Tak tahu apa terjadi kepada radio hot Malaysia apa lagi kalau bukan HotFM yg makin lama makin merundum prestasinya. Mungkin gabungan yg tidak mengena kot pada penyampai radio hot ni. Kadang2 mcm syok sendiri pun ada dan lagu2 yg di mainkan tak habis2 lagu sama jer mentang2 popular huhuhu. Tapi apa pun harap ada persaingan sihat antara radio2 tempatan ini agar terus berkembang. Yg penting radio menjadi element utama dalam menaikan lagu2 tempatan bukan asyik pasang lagu dari seberang jer apa kurang nyer lagu tempatan kan...